Voiko oikeasti rumalla olla BDD?
Tai mistä tiedän, onko kyseessä BDD vai oikea rumuus?
Mistä tiedän, mikä näistä pätee minuun?
a) BDD, ei oikeasti ruma (rumuus on vain kuvitelmaa, mutta minulle todellista, joten kärsin siitä).
b) BDD, mutta myös oikeasti ruma (voiko tällaista vaihtoehtoa ollakaan?), mutta BDD ehkä saa luulemaan vielä rumemmaksi.
c) Ei BDD:tä, vaan olen ihan oikeasti ruma (ja kärsin siitä kuten asiaan "kuuluu").
Minuun pätee BDD:n "tuntomerkit", mutta jos olen oikeasti ruma ja kärsin siitä, niin eikö nuo tuntomerkit pätisi minuun muutenkin, vaikkei mitään BDD:tä olisikaan?
Kommentit (10)
Jahas! Että tällaisiakin on. Kertokaapa lisää, niin saadaan nauraa.
Sinccis
On semmoinen sanontakin olemassa, että miten sinä näet itsesi ja miten muut näkevät sinut.
Sinccis
Etsä viittis pliis linkittää sitä sivuprofiilia tännekin ??
Sinccis
älä ota sitä vakavasti kirjoitti:
On semmoinen sanontakin olemassa, että miten sinä näet itsesi ja miten muut näkevät sinut.
Sinccis
Ihan järkevä sanonta, mutta entä jos muiden(kin) mielestä on ruma? Voikohan silloin olla BDD?
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sivuprofiilini on suurinpiirtein samanlainen kuin tässä kuvassa:
http://eng.plasticsurgerybeijing.com/shouyezhixing/shangxiahexiaorong.h…
M1983 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Siis miehellä? Suomalaiseen naamaan ja miehelle tuo näyttäisi siis vähän kuin porsaalta.
Sinccis
Mutta älä huoli! Kyllä niitä porsan näköisiä näkee kaupoissa ja joka puolella. Et ole yksin!
Etelässäkin joku punakka, lihava, maantieharmaa kananpersetukka, prisman shortsit jalassa, niin sen naisen tunnistaa Suomalaiseksi kilometrin päästä.
Yleensä kävelenkin vierestä tahalleen ohi ja aina ne Suomea puhuvat! Yleensä kuitenkin se Suomalainen ukko löytyy kuitenkin ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
M1983 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Siis miehellä? Suomalaiseen naamaan ja miehelle tuo näyttäisi siis vähän kuin porsaalta.
Sinccis
Kiitos kommentista mutta taidan muistuttaa kyllä enemmän apinaa... Tuossa sivuprofiilini litistettynä:
Rumaa porsaan näköistä kansaa tämä on kun kaupungilla kulkee!
Sinccis
Haluaisin mielelläni itsekin tietää vastauksen ko. kysymykseen. Minun naamaani on haukuttu rumaksi n. 20 eri ihmisen toimesta, ja uskon itsekin että olen vastenmielisen näköinen. Olen jo 35-vuotias eikä minulla ole koskaan ollut minkäänlaisia romanttisia kokemuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Pistin äskettäin kasvojeni sivuprofiilini eräälle BDD-foorumille ja paikalle lankesi syvä hiljaisuus...
Ilmeisesti olen siis huomiotaherättävän näköinen, joten voikohan minulla olla BDD?