Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lempi kosmetiikkatuotteesi, tule tänne suosittelemaan!

Meinard
12.11.2016 |

Itse olen ihastunut Maybellinen lash sensational-ripsiväriin, Lumenen cc-voiteeseen sekä harmaanruskeaan kulmavahaan ja WeCareIconin meikkimunaan :D Haluaisin alkaa käyttää luomivärejä, joten harkitsen Maybellinen blushed nudes paletin tilaamista ja sitten oon myös ihastunut tähän strobing trendiin eli jokin hyvä highlighter olisi hakusessa(oon kuullut että The Balmin Marylou Manizer on kai aika hyvä?). Kertokaa tekin teidän suosikkeja!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva keskustelualoitus. :)

Omat ikisuosikit: 

Lumene CC-voide

Max Factor False lash effect-mascara

ja uusin: Paula's Choice- ihonhoitotuotteet! Aivan huippuja!

Mulla on tuo blushed nudes-paletti ja on kyllä hyvä hintaisekseen. (ostin vielä -40%alesta). Arkimeikkiin olisin ehkä tarvinnut vielä enemmän sen perus nudepaletin, mutta tuossa blushissa on kyllä todella kivoja sävyjä. (Olen aloitteleva luomivärinkäyttäjä, joten en osaa kovin hyvin vielä hyödyntää kaikkia sävyjä.)

Vierailija
2/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silky Purifying Silk Peel Powder. Ainoa kuorinta, joka mulle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin juuri sen Maybellinen the nudes luomiväripaletin. Siis sen missä on vain eri ruskean sävyjä. Olen myöskin vasta aloittelemassa luomivärien käyttöä ja vaikuttaa hyvältä tuo paletti!

Vierailija
4/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silky Purifying Silk Peel Powder. Ainoa kuorinta, joka mulle sopii.

Merkki unohtui :) Sensai siis.

Vierailija
5/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sivellin teillä on käytössä poskipunalle/ kasvojen korostuksiin? Ihan merkkisuosituksia olisin vailla. :)

Olen ostanut jo niiiiin monta huonoa, etten viitsisi enää yhtään ostaa turhaan.

Ainiin ja vinkkinä: Ne nudes paletit kannatta pitää vaakatasossa tasolla eikä meikkipussissa pyörimässä, mulla hajonnut jo kahdesta yksittäisiä värinappeja.

Vierailija
6/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Famo-shampoopalat, suomalaisia. Piparminttu ja porkkana. Piparminttu tuoksuu oikeasti piparmintulle. Eivät sisällä mitään ylimääräisiä aineita, toisin kuin Lushin, joka oli sen suhteen pettymys.

Punainen hennajauhe ruohonjuuri-kaupasta. Kunnon punainen, ei ylimääräisiä aineita.

Flow'n mineraalimeikkipuuterit, sai kokeilupakkauksia, jotka kestävät monta päivää ellei viikkoa. :)

Vierailija
7/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen cc-voide myös täällä suosikkina!

Kulmatuotesuosikkeina ovat essencen kulmakynä ja pyöreässä lasipurkissa oleva kulmageeli, joita ei kyllä hinnalla ole pilattu :)

Paras puuteri mitä itse olen kokeillut on Rimmelin stay matte kivipuuteri, joka kestää pitkään sekä kiinnittää meikkivoiteen hyvin. Osa sanoo tätä huonoksi, mutta omalla kohdalla kyllä yks suosikki.

Vierailija
8/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimas irtopuuteri. Iso purkki. Halpa. Hyvä laatu.

Vierailija
9/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioeffect EGF seerumi kasvoille. Jo 1 1/2 ryppyä kadonnut kasvoista! Eli yksi kokonaan ja toinen selkeästi madaltunut ja odotan häviääkö lähes kokonaan.

Vierailija
10/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Oréalin eyeliner. Oon käyttänyt sitä yli 10 vuotta. Toivottavasti sen valmistusta ei lopeteta.

Nyt uus tuote joe blascon kakkumaskara. Jännä tuote. Eikä vanhene niin äkkiä kuin normimaskarat.

Vierailija
11/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Estee Lauder Advanced Night Repair -seerumia. 

Kallis, mutta toimii ja kestää pitkään.

Meikkivoiteista Loreal infallible. Sinä on erittäin hyvä peittävyys ja jättää mattamaisen lopputuloksen, olematta kuitenkaan raskas, pakkeloitu tai ns. "Cakey". 

Peitevoiteista ehdottomasti Maybelline Age-Rewind! 

Kenelläkään suosituksia hyvästä aurinkopuuterista (mieluiten matta) sekä highlighterista?

Vierailija
12/22 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sivellin teillä on käytössä poskipunalle/ kasvojen korostuksiin? Ihan merkkisuosituksia olisin vailla. :)

Olen ostanut jo niiiiin monta huonoa, etten viitsisi enää yhtään ostaa turhaan.

Ainiin ja vinkkinä: Ne nudes paletit kannatta pitää vaakatasossa tasolla eikä meikkipussissa pyörimässä, mulla hajonnut jo kahdesta yksittäisiä värinappeja.

MAC ja Make Up Store varmoja valintoja siveltimille. 

Jotkut Real Techniques siveltimetkin on ihan hyviä. 

Korostuksiin käytän tämän mallista sivellintä:

http://wnw.q2kbtf2a3dh1w1ucqx3v.netdna-cdn.com/media/catalog/product/ca…

Vierailija
13/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen hyaluroniseerumi, kirkastaa ja silottaa ihoa silminnähden.

Yves Rocherin sensitive vegetal seerumi herkälle iholle, suojaa kylmältä ja tasoittaa lämpötilavaihtelujen vaikutusta (iho ei ala punoittamaan kovin helposti).

Maybellinen dream mat puuteri, todella kevyt koostumus kiinnittää meikin ja pitää ihon kiillottomana.

Hurraw huulirasvat, tehohoitavia ja ihanan tuoksuisia.

Misshan BB-voiteet, tekevät ihosta uskomattoman kuulaan ja tasaisen.

Vierailija
14/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit

Ripsari: Sensai 38

Hajuvesi: Sensai The Silk

Strobing: helmiäistä sisältävä pikakaunistaja tai vaalea helmiäisluomiväri

Meikkivoide: Missha BB cream tai Missha magic cushion (netistä)

Kivipuuteri/irtopuuteri: Elizabeth Arden Ceramide Loose Powder - aivan loistava ja jättikokoinen verrattuna moniin kilpailijoihin (Stockmann myy)

Silmämeikin pohjustus: nude voidemainen luomiväri esim. No7 ex-Anttilasta

Luomivärit: Laura Mercierin paletti

Poskipunat: pieleen menneet värivalinnat huulipunissa (käytän samalla tavalla kuin voidem. punat)

Aurinkopuuteri: Elizabeth Ardenin matta aurinkopuuteri (ei vissiin enää myydä)

Huulimeikki: pullistavat tuotteet kuten Bare Escentuals Buxom-sarja (Sokos, Stockmann) ja LipFusion (Stockmann)

L'oreal meni boikottilistalle, kun en pidä siitä, mitä teki Body Shopille ja nyt NYXille. :/ Ennen NYXiltä sai kympillä 3 aurinkopuuteria (nyt samalla hinnalla vain yhden), huulimeikkienkin kohdalla nykyisellä hinnalla sai yhden sijaan ennen 2-3 huulipunaa. Positioi hinnan samaan sarjaan kuin omistamansa Maybelline kilpailun välttämiseksi.

Poskipunien ja aurinkopuuterin levitykseen olen käyttänyt Ardenin pikkusivellintä (Stockmann) tai viistopäistä sivellintä (useilta merkeiltä):

http://www.elizabetharden.com/face-powder-brush-with-folding-mini-face-…

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/duroy-imperial-vino-poskipunasi…

Vierailija
15/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltelevälle nenälle ja kasvojen keskiosalle ehdoton luottotuote on Shiseidon Blottin paper - "rasvaimupaperit".

Jos yksi hengenpelastustuote pitäisi mainita. Paperiin jää aina parin tunnin välein läntti ja iho taikoutuu freesiksi ilman puuteria.

Vierailija
16/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon Lempi-nimisiä.

En ole Lempi, mutta Widmerin tuotteita olen aina käyttänyt.

Vierailija
17/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomushampoita suosiville voin suositella tätä myyjää etsystä

https://www.etsy.com/shop/FunkySoapLondon?ref=l2-shopheader-name

Riittoisia ja edullisia ja mikä tärkeintä, ainakaan minun helposti kutiava päänahka ei oireile näitä käytettäessä. Toimituskin oli nopea. Näköjään myyvät kosteusvoiteitakin mitä ajattelin kokeilla kun kaikkien aikojen suosikkini, Lushin British Nanny, valmistus lopetettiin.

Vierailija
18/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missha BB cream tai Missha magic cushion

Make Up Forever HD meikkivoide

Vierailija
19/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt yhdistelmään Lumenen mattaisuutta lupaavaa primeria sekä Maybellinen Fit Me Luminous -meikkivoidetta. Sekoitan näitä siis toisiinsa ja lopputulos on mukavan luonnollinen, eikä uppoa pahasti ihohuokosiin.

Onko muilla mitään meikkivoide- tai primer-suosikkeja, jotka eivät jämähdä noihin huokosiin? Mulla siis pahimmillaan meikkivoide saattaa jämähtää huokosiin sellaisiksi näkyviksi pieniksi pisteiksi, mikä on ihan kamalan näköistä. Primerit ja erilaiset levitystekniikat auttavat vähän, mutta olisi kiva löytää myös toimivampia tuotteita, koska ei jokainen meikkivoide tätä tee. (Eikä kaupassa oikein voi testata  siihen nenänpäähän, mikä on pahin ongelma-alue.)

Vierailija
20/22 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

417:n suolakuorinta. Tulee yhdellä suihkureissulla ihanan pehmeä iho koko kroppaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä