Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut pitkään vapaaehtoisesti lapseton mutta.....

Vierailija
12.11.2016 |

Nyt olen tajunnut, että haluan kaksi lasta... haluan sen ihanan perheen ympärilleni. Pitkäaikainen avomies jo löytyy, toivottavasti jonain päivänä aviomies, kaksi lasta ja koira. <3 Sitä minä haluan. Rehellisesti sanottuna aivan kamalaa myöntää enkä ole kertonut vielä kenellekään paitsi miehelleni, kukaan tuttava ei todellakaan ikinä odottaisi minulta tällaisia uutisia..... :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. :)

Vierailija
2/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ollut mutta......

asia ei edelleenkään ole muuttunut mihinkään. Lapsia ei ole eikä tule.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskisi sua "vapaaehtoisesti lapsettomaksi". Vapaaehtoisesti lapseton ei ikinä tule haaveilemaan lapsista tai tekemään niitä. Mutta hieno juttu, että nyt tiedät, mitä haluat.

T. Vapaaehtoisesti lapseton, steri tehty 12 v sitten

Vierailija
5/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

26v. Tajusin tämän itseasiassa jo n. vuosi sitten, mutta vuoden ajan olen käsitellyt ja ihmetellyt asiaa päässäni. Kai tämä on se biologinen kello? En kertakaikkiaan keksi muutakaan. Mutta siis ikinä, IKINÄ en ole ajatellut hankkivani lapsia! Kaikki tututkin sen tietää, eikä kukaan edes kysele minulta asiasta enää. Avomiehen kanssa ollaan oltu kimpassa 10 vuotta, lapsien perään ei ole kukaan viitsinyt kysellä. Mahtaa olla aikamoinen pommi tämä uutinen, mikäli siis lapsia edes saamme.. toivottavasti saamme, ainakin haluamme. <3

Vierailija
6/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

26v. Tajusin tämän itseasiassa jo n. vuosi sitten, mutta vuoden ajan olen käsitellyt ja ihmetellyt asiaa päässäni. Kai tämä on se biologinen kello? En kertakaikkiaan keksi muutakaan. Mutta siis ikinä, IKINÄ en ole ajatellut hankkivani lapsia! Kaikki tututkin sen tietää, eikä kukaan edes kysele minulta asiasta enää. Avomiehen kanssa ollaan oltu kimpassa 10 vuotta, lapsien perään ei ole kukaan viitsinyt kysellä. Mahtaa olla aikamoinen pommi tämä uutinen, mikäli siis lapsia edes saamme.. toivottavasti saamme, ainakin haluamme. <3

tämä siis ap

Vierailija
7/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapseton on jo hedelmällisen iän suunnilleen ohittanut nainen, joka on jättänyt lapset tietoisesti hankkimatta. Näin mä määrittelisin velan. 

Vierailija
8/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian täytän 27v.

ap

Vierailija
9/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään ylläri että mieli muuttuu tossa iässä :)

Kaikilla se tietenkään ei muutu, osalla joo. Ja kyllä se on biologinen kello, kaikilla sitä ei tule.

Vierailija
10/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole mitenkään ihmeellistä, että alkaa haluta lapsia "vasta" 26-vuotiaana. Aika monellahan se menee noin. Tietysti jotkut haluavat jalkapallojoukkueellisen muksuja jo heti hiekkalaatikolla leikkiessään, mutta varmaan suurin osa alkaa tosissaan miettiä lapsia vasta vähän myöhemmin. Mutta en tiedä, olen itse vanha vela. :)

Vierailija
11/12 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että haluat lapsia. Lapset tuovat niin paljon väriä ja iloa elämään. Olet niin nuorikin vielä että hyvin kerkeet saamaan kaksi lasta. Mitä mieltä miehesi on?

Vierailija
12/12 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, niin saadaan toivottavasti kaksi lasta lisään tänne maahan jossa jyllää keskustelu "alhaisin syntyvyys sitten sotavuosien" :D. Ja tarvitsee ottaa kaksi maahanmuuttajaa lähi-idästä vähemmän tänne (jos julkinen valta luulee että naiset lisääntyvät näiden kanssa..harhaa!), sillä on kaksi lasta kotimaassamme lisää. Tuuletus sille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme