Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen + rumat hampaat

Vierailija
12.11.2016 |

Mitä mieltä? Osaatko sanoa esimerkkejä tälläisistä tapauksista?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi hammas vinossa ja muuten suora rivi. Enkä ole ikinä tästä kärsinyt. Moni olisi jo varmasti oikonut hampaan mutta musta se on vain persoonallinen ja osa mua. Kun on itsetunto kohdillaan niin pystyy tuollaiset kääntämään vaan osaksi persoonaa :-)

Kiva tarina, mutta on tässä työnsarkaa. Jokainen näkyvä hammas enempi tai vähempi vinossa, luonnostaan tumma hammasväri, isot etuhampaat, pystysuorat hiusmurtumat etuhampaissa, avopurenta ja leukaluu virheellisessä asennossa. Ei reikiä. Ihanan persoonallista!

Olet ihan oikeassa, mutta halusin vaan sanoa, että ei tämä kaikilla ikävä kyllä ole sellainen pieni kauneuspilkku :(

Vierailija
22/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Story of my life. Olen ihan simpsakka, hoikka ja nätti nainen mutta itsetuntoni on aina ollut heikko hampaiden vuoksi, ihan teinistä saakka. Mulla on täysin terveet, vahvat hampaat, valkoisetkin. Mutta kun neljässä etuhampaassa on karmeat valkoiset fluoroosilaikut en ole uskaltanut koskaan hymyillä olematta jotenkin varuillani siitä, että muut ajattelevat hampaideni olevan rumat tai suuni epäterve. Asialle ei ole mitään tehtävissä, sillä olen kokeillut esim laservalkaisua, joka vain tehosti valkoisten laikkujen erottuvuutta. Hammaslääkärit vain toteavat noiden olevan ihan perussettiä liikaa fluoria koko ikänsä saaneille suomalaisille. Ainoa, mitä noille voisi tehdä on laittaa kuoret ja sitä en voisi ikinä terveisiin hampaisiin tehdä, sen verran on järkeä päässä.

Onko muilla noita valkoisia laikkuja? Miten suhtaudutte niihin?

Vierailija
24/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Nainen joka huolehtii itsestään huolehtii myös hampaistaan

Vierailija
25/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi ihan ok näköinen nainen, mutta hampaat on kyllä räikeän keltaiset. :D Vahvaa keltaista hammasluuta, nolla reikää vielä 30-vuotiaanakin.

Muutaman kerran olen valkaisua harkinnut mutta se voi kuulemma heikentää kiillettä. Kai valitsen helpomman suunhoidon ulkonäön sijaan kuitenkin.

Vierailija
26/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista pidä ressata :) pääasia et on omat ja puhtaat.

Ihmettelen miten nykyään nuorilla on niin surkeessa kunnossa olevia leegoja..mustat/ruskeat kahvin turmelemat.. ja aina, ihan aina lisää röökiä vaan :'D ei yllätä. Varmaan ei oo lapsena opetettu harjaamaan

Miehenä ensimmäisiä asioita mitä katon naisessa. Omatkin on mitä sattuu mut ainakin puhtaat ja kunnossa

Vierailija
27/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden esteettisyys on lähtenyt ihmisiltä käsistä. Nehän on ruokailua varten xDDD

Olisikin vaan se esteettisyys. Ei sinänsä haittaa jos joku haluaa hankkia teennäisen Hollywood-valkaisun ja viilata hampaitaan. Mutta kun vähänkin epätäydellisiin hammasriveihin aletaan liittää mielleyhtymiä kuten "tyhmyys", "epäviehättävyys" ja "parantumaton rumuus", niin meneehän se kohtuuttomaksi.

MISSÄ TEIDÄN ITSETUNTO ON?

Yhtä kirjoittajaa ei tarvitse teititellä, voit käyttää sanaa sinun.

Vierailija
28/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista pidä ressata :) pääasia et on omat ja puhtaat.

Ihmettelen miten nykyään nuorilla on niin surkeessa kunnossa olevia leegoja..mustat/ruskeat kahvin turmelemat.. ja aina, ihan aina lisää röökiä vaan :'D ei yllätä. Varmaan ei oo lapsena opetettu harjaamaan

Miehenä ensimmäisiä asioita mitä katon naisessa. Omatkin on mitä sattuu mut ainakin puhtaat ja kunnossa

Niin no kaverini huolehtii hampaistaan todella hyvin ja surkuttelee miten kaikkia on vähintään paikattu, osa juurihoidettu ja osa poistettu. Illanistujaisissakin syö vain kerran, jotta happohyökkäys jäisi yhteen, ei juo limuja ja aina on ksylitolipastillit mukana. Muuten hyvät elämäntavat näkyvät kropassa, mutta suu on kuulemma metallia täynnä

Vierailija
29/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle pepsodent-hymylle pitäisi tapahtua hammastapaturma niin tajuaisivat että elämä ei pyöri omien hampiden ympärillä

Vierailija
30/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just. Juuri tällaisen ajatusmallin takia itsetunto on surkea, kun hampaissa on virheitä. Se ei näy ulos, että huolehdin todella hyvin hampaistani, käyn säännöllisesti puhdistuksessa ja tarkastuksessa ja siellä valkaisussa ja hampaat ovat puhtaat ja raikkaat joka ikinen päivä. Mutta ei. Sitten joku sunlaisesi ajattelee, etten huolehdi hampaistani. Vmp. Miksi pitää olla täydellinen ollakseen kaunis tai näyttää pitävänsä huolta itsestään? T. Se jolla on valkoisia laikkuja hampaissa

Vierailija
31/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällänen. Hoikka, ihan peruskaunis mutta rumat vinot hampaat, valkoiset kylläkin kuitenkin. Ei ole ollut IKINÄ ongelmaa saada miestä! Nyt jo avoliittoa takana 4 vuotta, eipä ole ollut tarvetta oikoa hampaita, eivät edes haittaa minua itseäni ja sehän on pääasia. :)

Vierailija
32/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan terveet ja valkoset hampaat mutta etuhampaat aika vinot. Ei oo koskaan haitannu! Hyvin hoitaa hommansa nämä hampaat!

Vierailija
33/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääasia että on valkoiset.. vinous ei niin haittaa, keltaiset on kyllä ikävää katsottavaa. Valkoset vinot hampaat on ok.

Vierailija
34/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi ihan ok näköinen nainen, mutta hampaat on kyllä räikeän keltaiset. :D Vahvaa keltaista hammasluuta, nolla reikää vielä 30-vuotiaanakin.

Muutaman kerran olen valkaisua harkinnut mutta se voi kuulemma heikentää kiillettä. Kai valitsen helpomman suunhoidon ulkonäön sijaan kuitenkin.

Huhuh, 30-vuotias nainen, jolla on räikeän keltaiset hampaat? Mene hammaslääkäriin ja valkaise hampaat siellä, kyllä niitä hellävarasisia vaalennuksia tehdään myös. Kuulostaa ihan tekosyyltä, ettet viitisi valkaista "voi kuulemma heikentää kiilettä". Oikeasti keltaiset hampaat noin nuorella on rumat.

Vierailija
35/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Juuri tällaisen ajatusmallin takia itsetunto on surkea, kun hampaissa on virheitä. Se ei näy ulos, että huolehdin todella hyvin hampaistani, käyn säännöllisesti puhdistuksessa ja tarkastuksessa ja siellä valkaisussa ja hampaat ovat puhtaat ja raikkaat joka ikinen päivä. Mutta ei. Sitten joku sunlaisesi ajattelee, etten huolehdi hampaistani. Vmp. Miksi pitää olla täydellinen ollakseen kaunis tai näyttää pitävänsä huolta itsestään? T. Se jolla on valkoisia laikkuja hampaissa

Itse suuhygienistinä en ajattele että valkoiset laikut hampaissa olisivat rumat tai tule mieleen niistä että henkilö ei pitäisi hampaistaan huolta. Samaa ajattelen keltaisen sävyisistä hampaista. Se taas on ihan eri juttu kun näkee likaiset hampaat. Se että ei puhdista hammasvälejä kyllä näkyy päälle päin. Vaikka kuinka harjaisi hampaita. Yleensä ienpapilla hampaiden väleissä on turvonnut ja punoittava. Se tekee hampaiden yleisilmeestä epämiellyttävän. Myöskin jos hampaiden pesu on huolimatonta. Siinä ei hirveästi auta Vaikka olisi valkea hammasrivistö jos vieressä komeilee tulehtunut ien..

Vierailija
36/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsetunto rakentuu valkoisiin laikkuihin hampaissa, mene ja tee asialle jotain. Jos käyt muutenkin säännöllisesti hammaslääkärissä, voit aivan hyvin ottaa puheeksi asian ja kysyä, mitä toimenpidettä hammaslääkäri suosittelisi.

Vierailija
37/38 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko sinut (todella) rumien hampaideni kanssa paitsi treffatessa naisia. Tuntuu siltä kuin olisin huijannut toista olemalla viallinen. Hampaat terveyden puolesta ihan ok, mutta se ulkonäkö. Ainoa ratkaisu olisi poistattaa etuhampaat ja feikit tilalle. Molemmat kakkoset poistettu ylhäältä suun ahtauden vuoksi lapsena. Voitte sitten kuvitella mitä suuni näyttää. Etuhampaissani on 4 rakoa johon mahtuisi vähintään pankkikortti. Erään hammaslääkärin kommentti oli "OHO!" ja silmät meinas tippuu päästä, oli nainen...

Vierailija
38/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä samaa mieltä.hampaatko kertoo minkälainen ihminen sisimmässään on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi