Saara lauloi ja kaikki tuomarit nousivat seisomaan
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että seuraavan kerran kun luen Saaraan liittyen että "jätti vähän kylmäksi", mulla räjähtää pää.
Tämä on joku ihan kummallinen hypetys Saaraan liittyen (siis tämä kylmäksi jättäminen ja väkinäisyys), jota mä en vaan tajua. Ehkä sitten itsekin olen niin kylmä ihminen, etten kertakaikkiaan ymmärrä mitä se tarkoittaa. Saaran esiintymiset on alusta lähtien olleet upeita ja lauluääni on ihan käsittämättömän kaunis. Mitä pitemmälle tuossa kisassa on menty, sen parempia showesityksiä Saara on esittänyt -varsinkin kun vertaa noihin muihin kilpailijoihin. En ole millään lailla tykännyt Saaran esittämistä biiseistäkään, ennenkuin Saara on ne laulanut. Eilinenkin oli niin loistava esitys, että ihan huomaamatta aloin tanssimaan esityksen tahdissa. Sekö on sitä "kylmäksi jättämistä"?
Alan pikkuhiljaa kallistumaan sille linjalle, että joku/jotkut kateelliset levittävät tätä kummallista "Saara on kylmä/väkinäinen/tunteeton" -hokemaansa. Sitäpaitsi, osoittakaa mulle yksikin laulaja, joka on _kaikkien_ mielestä upea, taitava ja koskettava? Ei sellaista olekaan. Joten on todella typerää leimata Saara kylmäksi ja väkinäiseksi sen takia, että juuri sinä et hänestä pidä.
Miksi sitten itse jauhat ja muistutat asiasta? Minäkin olen ajatellut aiemmin noin, kun olen jossain VOF- kisassa muutaman min häntä kuullut. Nyt kun olen kuunnellut ja katsonut häntä enemmän, on mielipiteeni muuttunut. Saarassa ei oo mitään ärsyttävää, ainoastaan hänen fanit ja osa hänen lähipiiristään ovat kummallisen katkeraa ja aggressiivista porukkaa. Vihaiset fanittajat leimaavat Saaran imagoa haitallisesti.
Tämä esitys oli hyvä ja saaralla on musikaaliura edessään. Ei edelleenkään karismaa