Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mitä olet tehnyt tai sanonut lapsellesi suutuspäissäsi?

Vierailija
12.11.2016 |

Millaisia tilanteita teillä on ollut ja minkä ikäisten lasten kanssa?

Kommentit (7)

1/7 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on joskus sanonut mulle; " Sä oot niin tyhmä et älä nyt ainakaan ääneen mee sanoo et oot mun lapsi"

Vierailija
2/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helvetin pölvästi" kun lapsi unohti koiran pakkaseen. Ei tainnut jäädä kenellekään traumoja.

Vierailija
4/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sanoi muuttavansa isälleen, sanoin että isä ei häntä sinne todellakaan halua. Tottahan se on mutta harmittaa yhä vuosien jälkeen että noin sen täräytin :(

Vierailija
5/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olis varmaan pitänyt sitten abortoida sut."

Tämä pääsi suusta, kun jo muutaman kuukauden ajan 11-vuotias oli jankuttanut erinäisissä erimielisyystilanteissa, että "oma vika mitäs synnytit mut", "vihaan sua kun synnytit mut" jne.

Pyysin kyllä anteeksi ja selitin, että mua sattuu kuunnella jatkuvasti tuollaista.

Ehdottomasti ala-arvoisin hetkeni vanhempana. Toisaalta sen jälkeen ei ole tarvinnut kuunnella syyllistämistä hänen synnyttämisestään.

Vierailija
6/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän voi vastata mitään, kun moralisoijat alkavat heti huutamaan "lapset pois tuollaisilta!".

Vierailija
7/7 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sisarukset olivat nahistelleet pitkään keskenään.  Väsyneenä jatkuvaan nahinaan uhkasin heittää heidät ikkunasta näkyvälle pellolle, jollei meno rauhoitu. Molemmat katsoivat totisina ikkunasta peltoa ja meno rauhottui. Olivat alle kouluikäisiä silloin . Toivottavasti eivät traumatisoituneet. Koskaan emme ole palanneet aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi