Luuletteko että olisi ollut Hillaryn eduksi näissä vaaleissa jos olisi jättännyt Billin silloin Lewinsky skandaalin takia?
Kommentit (13)
Ihan sama. Clintonit eivät enää palaa presidentiksi. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Kyllä. Mutta mitä se tekikään. Yritti tuhota likan kokonaan. Koko usa itki
En usko. Clintoniin itseensä liittyi paljon vakavampia skandaaleja.
Asia nyt on niin, että jos olisi jättänyt, niin ei olisi tehnyt mitään poliittista saati ollut ainakaan USA demokraattien ehdokkaana.
Luulen, että ilman Billiä Hillarysta ei olisi yksikään suomalainen ikinä edes kuullut. Hyvää siipeilyä miehensä kustannuksella, mutta aina se ei riitä.
Miksi tästä lompakkoloisesta vielä puhutaan?
En osaa sanoa, mutta minusta se olisi ollut oikein. On oksettavaa, että se on sietänyt sitä elostelijaa, mutta naisena minua häiritsee todella paljon, että Hillary "feministinä" hyökkäsi Monica Lewinskyn kimppuun. Siinä on jotain niin alhaista ja kertoo aikamoisesta kieltämisestä, valheessa elämisestä.
En usko. Oli vaan häiritsevän ärsyttävä persoona. Ei voi kun ihmetellä mistä noita ehdokkaita revitään.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta minusta se olisi ollut oikein. On oksettavaa, että se on sietänyt sitä elostelijaa, mutta naisena minua häiritsee todella paljon, että Hillary "feministinä" hyökkäsi Monica Lewinskyn kimppuun. Siinä on jotain niin alhaista ja kertoo aikamoisesta kieltämisestä, valheessa elämisestä.
Hieman enemmän häiritsee se, että tapattanut Libyassa naisia ja lapsia oli mikä tahansa feministi.
Ketä kiinnostaa? Luuletteko, että sillä presidentillä on väliä? Siellä voisi olla vaikka sorsa presidenttinä, mutta ihan muut tahot tekee ne päätökset. Eilenkö synnyitte tähän maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman enemmän häiritsee se, että tapattanut Libyassa naisia ja lapsia oli mikä tahansa feministi.
Tämä femakkojen isoäiti hillaryllä on aika paljon ihmisten verta käsissään. Sehän ei femakkoja haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Luuletteko, että sillä presidentillä on väliä? Siellä voisi olla vaikka sorsa presidenttinä, mutta ihan muut tahot tekee ne päätökset. Eilenkö synnyitte tähän maailmaan?
En luule eikä kukaan muukaan tässä ketjussa sellaista väittännyt. Sinä tosin nolasit itses koska olet vissiin uuden fraasin keksinnyt ja nyt inokkaana tunget sitä keskusteluihin mihin se ei edes sovi. Ei kannata leikkiä liian nokkelaa..
Luulen.