Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö tällaisista joululahjoista?

Vierailija
12.11.2016 |

- kassillinen täynnä ruoka/pesuaineita
- 70 e arvoinen s-lahjakortti
- 300 e rahaa
- veikkauksen arpoja 4 kpl

Omalle aikuiselle lapselle

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais. liiankin hyvä

Vierailija
2/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omilta vanhemmiltani, koska en halua ottaa heiltä rahaa. Heillä on pienemmät tulot kuin minulla. Jotain itsetehtyä mielummin. Mutta taas oma lapseni, opiskelija, varmaan tykkäisi.

Vierailija
4/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta Mooses kelpais!

Vierailija
5/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kassillinen täynnä ruoka/pesuaineita

- 70 e arvoinen s-lahjakortti

- 300 e rahaa

- veikkauksen arpoja 4 kpl

Omalle aikuiselle lapselle

Mun äiti todennäköisesti tois ruokaa, jollasta meillä ei syödä ja pesuaineet hajustettuina. Osaan ostaa itsekin perheen ruuat ja pesuaineet. Lahjakortti S- tai K-ryhmään on jokseenkin tyhmä, mikset sitä rahaa voi laittaa johonkin parempaan? Tuo ois vähän sama, kun antais ruokarahaa, koska sellaseen se meillä menis eikä varsinaisesti tuntuis lahjalta. Rahalahja suoraan ois jees, koska vois ostaa jotain sellasta, jota ei itselle muuten raaski, kun aina laittaa lapset edelle. Öö, arpoja? Taas hukkaan heitettyä rahaa.

Jos et keksi mitään persoonallisempaa, niin älä anna mitään. Lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon (kun näköjään on rahaa laittaa lahjoihin) tai johonkin, mitä oikeasti tarvii. Tai sitten vaan joulukukka ja suklaata.

Vierailija
6/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos.

Vierailija
7/7 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Ruoka ja pesuaineet ovat liian arkisia ja rahaa minulla on enemmän kuin tarpeeksi. Arvat ovat ärsyttäviä, koska ei niistä kuitenkaan voita mitään. Ilahtuisin enemmän vaikka lämpimistä villasukista. Tiedän, voisin rahoilla ostaa niitä, mutta ei se ole sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän