Virallinen harrastuspino - mitä sä harrastat?
Mitäs palstalaiset harrastavat? Kehukaa hulluna harrastuksianne, ties vaikka joku löytäisi uuden lajin tätä kautta! Itsekin kaipaan jotain uutta, jänskää harrastusta.
Aloitan: minä, introvertti kotihiiri, harrastan leffojen ja sarjojen maraton-katsomista, turhan paljon lukemista, ruoanlaittoa, leivontaa, lukemista, jumppaa eri muodoissa, kuntosalia, hiihtoa, uintia, retkiluistelua ja lenkkeilyä.
Kommentit (21)
Ratsastus kuntosali,meditaatio harjoitukset,retkeily,uinti
sählyä. joskus käyn lenkillä. muita ajanviettotapoja en lue harrastukseksi.
Luin että virallinen harrastuspano.
It's been a while...
M
Kutominen, kuorolaulu, koiranhoito, lukeminen, sanaristikot.
Agility, kuntosali, pianonsoitto.
En oikeestaan mitään tällä hetkellä.
Toki jos lukeminen ja ulkoilu luetaan harrastukseksi, niin sitten niitä.
Monenlaista askartelua, mm. kirjansidontaa ja huovutusta. Luonnossa liikkumista, sienestystä, kirjoittamista, hiukan valokuvausta.
En harrasta mitään maksullista. Ei riitä aika eikä rahat, töihin menee 60 h viikossa ja loppu aika menee toipumiseen ja arkipuuhasteluun.
Yksi uudehko harrastus on Tarot-kortit. Muutamalle ystävälle olen niitä katsonut parin vuoden aikana ja jonkun kerran itsellenikin.
Irtosuhteita ja varattuja miehiä <3
Vierailija kirjoitti:
Mitäs palstalaiset harrastavat? Kehukaa hulluna harrastuksianne, ties vaikka joku löytäisi uuden lajin tätä kautta! Itsekin kaipaan jotain uutta, jänskää harrastusta.
Aloitan: minä, introvertti kotihiiri, harrastan leffojen ja sarjojen maraton-katsomista, turhan paljon lukemista, ruoanlaittoa, leivontaa, lukemista, jumppaa eri muodoissa, kuntosalia, hiihtoa, uintia, retkiluistelua ja lenkkeilyä.
Olen myös leffafriikki, luen paljon lasten/nuorten kirjalllisuutta sekä juoksen kauppakeskuksesta toiseen ostamatta juuri mitään.
Ratsastusta, moottoripyöräilyä, liikuntaa (pilates, jooga, kotijumppa, lenkkeily), luonnossa liikkumista, lukemista.