miksi nykynuoret ovat lapsen näköisiä ja kokoisia?.
Mistäköhän se johtuu? Ja siihen liittyy myös nuorten samannäköisyys.
Kukaan tuskin on persoonallisen näköinen.
Kommentit (16)
Estrogeeni juomavedessä, saasteet, muovit, hormonihäiriöt. Jumalauta yhteiskunnan pitäisi kustantaa hormonikorvaushoidit pojille.
Minä haluan vittu, että minun kankkuun piikitetään sustanolia, masteronia, winstrolia, anavaria ja trenbolea.
Käsivarteen amfetamiinia, että jaksaa käydä töissä.
Jospa sinusta vaan on tullut "aikuisen kokoinen" ja nuoret siksi näyttävät pikkuisilta?
Tuota... nykynuorethan ovat pidempiä ja ainakin tytöistä useimmat meikkaavat jo yläasteella. Kun mä olin yläasteikäinen (1993-96), aika harva meikkasi, ainakaan kovin näkyvästi. Vaatteina monilla oli farkut ja college-paita. Sanoisin, että ihan päin vastoin.
Teinit ovat enemmän massaa nyt kuin vaikka 90-luvulla.
Läskifaanaatikko äidit ei anna tarpeeksi monipuolista ruokaa niin tulee kitukasvuisia lapsia ja aivot ei kehity.
Pelätään ihan normaaliakin kotiruokaa ja kaikki sokeri ja rasva on saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Teinit ovat enemmän massaa nyt kuin vaikka 90-luvulla.
Höpsis pöpsis. Suurin osa teineistä (ja muunkin ikäisistä) on massaa, oli silloin ja on aina ollut.
5
Entäs hampurilaisten ja einesten mässytys?
Hampurilaisravintolathan tuli Suomeen 80-luvulla.
Itse olen saanut ruoaksi kaikkea muuta kuin höttöä.
Samoin ikäiseni ihmiset.
Rasvaa tarvitaan mm. kasvuun, aivojen kehitykseen ja hormonitoimintaan.
Vierailija kirjoitti:
http://is.mediadelivery.io/img/468/749cc85afe8841179decf36eaf9a25d0.jpg
Vasemmalla puolella näyttelijä aikuisena.
Tältä näyttää aikuinen.
Oikealla lapsi.
Olen miettinyt samaa. Olen 38-vuotias ja vähän yli 160cm pitkä. Olen aina ollut lyhyt ikätovereihini verrattuna. Nykyisin todella moni teinityttö ja nuori nainen on minua lyhyempi.
Epäilen syyksi juuri läskikammoa. Äidit eivät kotona anna kunnon ruokaa tarpeeksi ja likat itse lopettavat syömisen, kun murrosiässä alkaa tulla "läskiä" eli naisellisia muotoja.
Tuohan on rooliasuun puettu näyttelijä..
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on rooliasuun puettu näyttelijä..
Ei nyt puhuta rooliasuista vaan ihmisten koosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Olen 38-vuotias ja vähän yli 160cm pitkä. Olen aina ollut lyhyt ikätovereihini verrattuna. Nykyisin todella moni teinityttö ja nuori nainen on minua lyhyempi.
Epäilen syyksi juuri läskikammoa. Äidit eivät kotona anna kunnon ruokaa tarpeeksi ja likat itse lopettavat syömisen, kun murrosiässä alkaa tulla "läskiä" eli naisellisia muotoja.
Varmaan. Kun katsoo mitä lapset ja nuoret syö, en ihmettele. Hampurilaista, limsaa.
Tyhjiä kaloreita.
Ja tyhmät vanhemmat antavat kevyttuotteita.
Käyttävät surutta hormoneja ja kemikaaleja.
Estrogeenit valuvat juomaveteemme mutta sitähän kapasiteetiltaan vähäisemmät eivät ajattele.
Näin lapsen näköisiä kuin tämä näyttelijä 10-vuotiaana:
http://is.mediadelivery.io/img/468/15c979c30d15487285af98cfa13c4dc9.jpg