Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu just nyt?

11.11.2016 |

Minä tässä koneella ja telkkarilla. Lapset sängyissään ja mies koneellaan.
Vähän tylsää..Kohta yritän ettiä netflixistä jotain katottavaa tai youtubesta jotain kuunneltavaa.

Kommentit (21)

1/21 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukahti sohvalle ja mä lähden saunomaan uudemman kerran.

Vierailija
2/21 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan molemmat duunissa vielä, mä syön ja palstailen kun on rauhallista ja mies laskuttaa sekä pelailee jotain nettipeliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2776 kirjoitti:

Minä ja mies ollaan molemmat duunissa vielä, mä syön ja palstailen kun on rauhallista ja mies laskuttaa sekä pelailee jotain nettipeliä. 

Häh?

Miten teille pääsis töihin? =)

4/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun Ikean palveluvarastossa (tai mikä ikinä onkaan sen paikan nimi, johon mennään kuitin kanssa ja henkilökunta noutaa jo maksamasi tuotteet) odottamassa ostamiani kalusteita. Mies vielä töissä, yksi lapsista mukana ja kaksi muuta kotona, mitä lie tekevät.

Vierailija
5/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja mies nukkuvat, minä tilailen viimeisiä joululahjoja ja juon glögiä. Sivusilmällä katsellen The Wave-elokuvaa.

Vierailija
6/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compass kirjoitti:

Käyttäjä2776 kirjoitti:

Häh?

Miten teille pääsis töihin? =)

Meillä on oma pieni firma ja ollaan tänään tehty 12 tunnin päivää, siksi välillä pitää vähän löyhäillä ja palstailla :) 

Vierailija
7/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön näköjään tortillasipsejä, kuuntelen musaa ja luen av:ta, muut nukkuu vielä

Vierailija
8/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia, mies keittää puuroa, lapset nukkuu.

Vierailija
9/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso puhdistaa paistinpannua ja itse istun paskalla. Anteeksi kielenkäyttöni.

Vierailija
10/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sohvalla tabletin kanssa, mies vessassa.

Vierailija
11/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keittää kahvia, teini nukkuu, kissat pyörii ympärillä: odottaa ruokaa, ja itse löhöän sängyssä ja mietin aamupesulle menoa. Sängyssä on ihanan lämmintä.

Vierailija
12/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ladannu kahvipannuja ja hipsin takaisin lämpimään sänkyyn oottaa et mies herää.

Vierailija
13/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja mies nukkuu vielä, mä oon valvonut vatsakivun kanssa viidestä. Kohta pitää herättää lapset, että ehditään kahdeksitoista häihin.

Vierailija
14/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja mies nukkuu vielä, mä oon valvonut vatsakivun kanssa viidestä. Kohta pitää herättää lapset, että ehditään kahdeksitoista häihin.

Vierailija
15/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kahvilla ja lähden kohta töihin, lapsi katsoo olkkarissa kertaa ja puoliso nukkuu vielä.

Vierailija
16/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Yritän saada unta. Lapsi nukkuu.

Vierailija
17/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutouhuja. Mies vielä nukkuu, minä syön aamupalaa ennen kuin lähden töihin.

Vierailija
18/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero tyhjentää kattilakaappia, mies etsii taaperolle kylävaatteita kun kohta lähtevät toivottamaan appiukolle hyvät isänpäivät etukäteen. Itse syön nyt aamupalaa ja lähden samalla ostoksille kun muu perhe lähtee appiukkoa tapaamaan. :)

Vierailija
19/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syö aamupuuroa ja katsoo Ryhmä hauta. Me miehen kanssa närpitään aamiaista myös.

Vierailija
20/21 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuhisee vielä tuolla sängyssä, itse istun sohvalla ja juon appelsiinimehua katsellen telkkarista jotain ravintolaohjelmaa. Kun mies alkaa heräillä, keitän meille kahvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä