Löysin exäni deittiprofiilin ja...
Siinä hän ensinnäkin kirjoittaa itsestään todella itserakkaaseen tyyliin. Sen lisäksi hieman epäsuorasti vähättelee kaikkia entisiä naisiaan, vaikka ei itse todellakaan ole ollut parisuhteissaan mikään puhdas pulmunen.
Mun tekisi mieli näpäyttää häntä jotenkin, mutta en tiedä miten. Onko ehdotuksia vai annanko asian vaan olla?
Kommentit (18)
Ei kai sinulla enää ole tunteita häntä kohtaan, jos haaveilet jostain näpäyttämisestä? Ole teistä se isompi ihminen ja anna asian olla. Voithan onnitella itseäsi, että olet päässyt ko. tyypistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa keskivertonaisen profiililta. Eikö se olekaan enää ok, kun mies kirjoittaa sellaista?
En ole kiinnittänyt ikinä huomiota naisten profiileihin, koska katson vain miesten. :)Kurjaa, jos kuulostaa kerkivertonaisen profiililta. Ei mun mielestä ole ok kirjoittaa tollaisia oli sitten nainen tai mies.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä hän ensinnäkin kirjoittaa itsestään todella itserakkaaseen tyyliin. Sen lisäksi hieman epäsuorasti vähättelee kaikkia entisiä naisiaan, vaikka ei itse todellakaan ole ollut parisuhteissaan mikään puhdas pulmunen.
Mun tekisi mieli näpäyttää häntä jotenkin, mutta en tiedä miten. Onko ehdotuksia vai annanko asian vaan olla?
Hah, vaivaako katkeruus kun itse jäit rannalle ruikuttamaan, ja mitä vittua se sulle kuuluu mitä ex tekee.
Profiilissaan vähättelee exiään??? Keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinulla enää ole tunteita häntä kohtaan, jos haaveilet jostain näpäyttämisestä? Ole teistä se isompi ihminen ja anna asian olla. Voithan onnitella itseäsi, että olet päässyt ko. tyypistä eroon.
Olen onnitellut itseäni jo aiemmin siitä, että pääsin hänestä eroon. Nyt vielä enemmän. :) En koe mulla olevan enää rakkaudellisia tunteita häntä kohtaan. Pettymyksen ja jonkin kaltaisen vihan tunteita kyllä, koska ei kohdellut minua hyvin eikä erokaan mennyt ns. mallikkaasti.
-ap
Vierailija kirjoitti:
En ole keksinyt tätä päästäni.
-ap
No vähätellä voi varmasti mm. listaamalla juttuja joita EI seuraavalta naiseltaan halua. Eli ei sekoboltseja ja balabala.
Tee feikkiprofiili ja kirjoita. Sovi treffit ja tee sitten oharit. Katoa.
Parin viikon päästä, toista homma uudella profiililla. 😜
Vierailija kirjoitti:
No vähätellä voi varmasti mm. listaamalla juttuja joita EI seuraavalta naiseltaan halua. Eli ei sekoboltseja ja balabala.
Tee feikkiprofiili ja kirjoita. Sovi treffit ja tee sitten oharit. Katoa.
Parin viikon päästä, toista homma uudella profiililla. 😜
Kukaan tuskin ei halua sekoboltseja jne. :D Eli ei ollut ihan tuollaisesta listauksesta kyse.
Joskus nuorempana olisin sen feikkiprofiilin tehnyt jo. ;) Vaan enää ei anna pokka eikä moraali periksi, vaikka sinänsä ihan hassu idea. Loppupeleissä kuitenkin vaan lapsellista. :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kuka ihmeen tyyppi viittaa eksiinsä deittiprofiilissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa keskivertonaisen profiililta. Eikö se olekaan enää ok, kun mies kirjoittaa sellaista?
En ole kiinnittänyt ikinä huomiota naisten profiileihin, koska katson vain miesten. :)Kurjaa, jos kuulostaa kerkivertonaisen profiililta. Ei mun mielestä ole ok kirjoittaa tollaisia oli sitten nainen tai mies.
-ap
Todella todella moni nainen kirjoittaa: "Olen aika mukava ja hauska tyyppi vaikka itse sanonkin. Olen hyvin persoonallinen ja minun kanssani on aina hauskaa. Olen myös temperamenttinen. Monet kutsuvat minua pikkumyyksi :) En voi sietää kun mies on pihi, ei pidä sanaansa, ei osaa hoitaa raha-asioitaan..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kuka ihmeen tyyppi viittaa eksiinsä deittiprofiilissaan?
Mun exä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Todella todella moni nainen kirjoittaa: "Olen aika mukava ja hauska tyyppi vaikka itse sanonkin. Olen hyvin persoonallinen ja minun kanssani on aina hauskaa. Olen myös temperamenttinen. Monet kutsuvat minua pikkumyyksi :) En voi sietää kun mies on pihi, ei pidä sanaansa, ei osaa hoitaa raha-asioitaan..."
Tollainen on munkin mielestä ärsyttävä ilmoitus.
Miehillä olen myös monesti törmännyt lausahdukseen "Olen komeaksikin kehuttu ;)". Yeah sure...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Näpäytä itteäs vaikka nyrkillä silakkapilluusi.
:D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Painu baariin jakamaan sitä horo lettuasi katkera ämmä.
Jännää miten tämä keskustelu herättää noin rajua reaktioita. :) "Horo lettua", söpöö!
Tämä "katkera ämmä" ei jakele lettuaan baareissa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu baariin jakamaan sitä horo lettuasi katkera ämmä.
Jännää miten tämä keskustelu herättää noin rajua reaktioita. :) "Horo lettua", söpöö!
Tämä "katkera ämmä" ei jakele lettuaan baareissa.-ap
Kyllä sulla joku horosäätö on varmasti niiku kaikilla naisilla. Joku vaki kyrpä mikä on hankittu pillupuhelimella tinderistä mikä käy sua pari kertaa viikossa polkasemassa ettei tuu ego kuolemaa.
Ei oo. Pitäis varmaan hankkii. :)
-ap
Onko kyseessä hevosmies, joka on pitkän ilmoituksensa mukaan unelmien mies? Ja todellisuudessa täysin muuta... Toki on heitä varmasti muitakin samanlaisia sydämiä harrastuksenaan särkeviä. Itseni tekisi mieli päästä varoittamaan muita, että osaisivat välttää saman ja säästää aikaa ja voimia oikeasti hyvän miehen etsimiseen.
T. Nykyisin onnellinen
Anna olla ja elä omaa elämääsi. Mikä ihmeen pakko se on enää sotkeutua exän elämään millään tavoin? Olet nytkin käyttänyt varmaan useamman tunnin exän miettimiseen, eikö sinulla oikeasti ole muuta tekemistä?
Et todellakaan ala laittelemaan mitään viestejä hänelle, se olisi todellista typeryyttä sinulta. Nyt siis onnittelet itseäsi, että pääsit pois, suljet netin exäsi kohdalta lopullisesti ja yrität toipua erosta. Et ole valmis vielä aikoihin uudelle miehelle kun noin entisesi sinua kalvaa, vietä siis muutama kuukausi rauhallisesti ystäviesi kanssa ja yksin ja sitten keväällä alat vasta miettimään uutta miestä. Sinulla ei ole exäsi kanssa mikään kilpailua kumpi löytää ensin itselleen ystävän vierelleen. Ole aikuinen edes tämän kerran.