Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyytävä myyjämuija Sokoksella!

Vierailija
11.11.2016 |

Voi jumankekka nuori ja kaunis nainen meni ostoksille ennen mua . Myyjänä kunnon korppumuija ja ne murhaavat silmäykset tyttöön:(!!! Sitten kun tuli pariskunta kalliissa toppavaatteissa niin oikein tämä liero sujautteli ylimääräisiä juttuja vielä parille mukaan kassiin sitten tulee minun vuoro. Katsoin muijaa hetken ja peräännyin takaperin pitäen muijaa koko aika silmällä . Löin ostoksen tiskiin ja sanoin: minä muutinkin juuri mieleni ostanko tästä kaupasta mitään. Olisittepa nähneet emännän ilmeen:)!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Tampereelle!

Vierailija
2/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olit hurja. 

Vierailija
4/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olit reipas poika.

Vierailija
5/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se katto sitä tytyä kuin epäilisi et se ois jotain suurinpiiretin lisävelkaa tai vieny jotain. Tuommonen otti kyllä niin pannuun raskaasti . Tiiän hyvin että on todella timmi tyty vielä. Muija ehkä vähä silläkertaa mietti miten asiakaspalvelee:)!

Vierailija
6/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Tampereelle!

Täytyy sanoa että kyllä. Ero on merkittävä palveluasenteessa, asioinko fiksuna toppavaatteissa vai pitkässä villakangastakissa viimeisen päälle pyntättynä. Kannattaisi kauppiaiden tarkistaa, että varsinkin eräs nuori kassamyyjä suuren suunsa vuoksi ei välttämättä ole sovelias asiakaspalvelutyöhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se katto sitä tytyä kuin epäilisi et se ois jotain suurinpiiretin lisävelkaa tai vieny jotain. Tuommonen otti kyllä niin pannuun raskaasti . Tiiän hyvin että on todella timmi tyty vielä. Muija ehkä vähä silläkertaa mietti miten asiakaspalvelee:)!

No oliko vai ei asiakkaana jotenkin epäilyksenalainen? Jos sä katsot, että tyty oli timmi, ei se poista myyjän tietoutta tai näkemystä. Lautayli on varmaan jees.

Vierailija
8/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se katto sitä tytyä kuin epäilisi et se ois jotain suurinpiiretin lisävelkaa tai vieny jotain. Tuommonen otti kyllä niin pannuun raskaasti . Tiiän hyvin että on todella timmi tyty vielä. Muija ehkä vähä silläkertaa mietti miten asiakaspalvelee:)!

No oliko vai ei asiakkaana jotenkin epäilyksenalainen? Jos sä katsot, että tyty oli timmi, ei se poista myyjän tietoutta tai näkemystä. Lautayli on varmaan jees.

Tää tyty on 10 jokasuhteessa ja hyväkäytöksinen. Siks sen muijan puolesta oli hiukka nolo peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sittenkin ollut Stockmannilla tai Hobby Hallissa, samaa yritystä ja työntekijät juurikin ap:n kuvaaman kaltaisia. Lisätään vielä ylimielisyys ja asiakkaiden kyykytys.

Vierailija
10/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna toppavaatteissa :D apua...

Tota... kai sä myös sihisit perääntyessäs ja ovella vedit vielä katan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Tampereelle!

Tytär oli päivän työharjottelussa Tampereen Sokoksella ja sai tarpeekseen. Siellä on kyllä just näitä hyytäviä myyjiä.

Vierailija
12/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissäkin varmaan parasta olisi laittaa palautetta sinne yritykseen vaikka netissä. Valitettavasti nämä keskustelupalstojen keskustelut ei asiaa vie eteenpäin. Tosin, kun itse laitoin palautetta (S-ryhmää muuten tämäkin), niin vastauksessa oltiin sitä mieltä ettei myyjän tarvitse huomioida palvelujonossa olevia asiakkaita mitenkään, koska on niin keskittynyt siihen vuorossa olevaan. Itse aikoinaan myyjäkoulutuksessa olleena kyllä painotettiin, että uusi asiakas huomioidaan ainakin nyökkäyksellä. Tietysti voi olla, että ajat on muuttuneet, mutta olettaisin, jotta näinä(kin) aikoina voimme äänestää jaloillamme =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuna toppavaatteissa :D apua...

Tota... kai sä myös sihisit perääntyessäs ja ovella vedit vielä katan?

Daa. Et tajunnut, uppois varmaan suhunkin kun tulisit Tampereelle. En perääntynyt toppavaatteissa, olo oli joo kata, vetäydyin, toisin kuin löpöttävä maalta tullut kassajätkä.

Vierailija
14/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissäkin varmaan parasta olisi laittaa palautetta sinne yritykseen vaikka netissä. Valitettavasti nämä keskustelupalstojen keskustelut ei asiaa vie eteenpäin. Tosin, kun itse laitoin palautetta (S-ryhmää muuten tämäkin), niin vastauksessa oltiin sitä mieltä ettei myyjän tarvitse huomioida palvelujonossa olevia asiakkaita mitenkään, koska on niin keskittynyt siihen vuorossa olevaan. Itse aikoinaan myyjäkoulutuksessa olleena kyllä painotettiin, että uusi asiakas huomioidaan ainakin nyökkäyksellä. Tietysti voi olla, että ajat on muuttuneet, mutta olettaisin, jotta näinä(kin) aikoina voimme äänestää jaloillamme =)

Valititko oikeasti ihan kirjallisessa muodossa jonnekin siksi että sua ei huomioitu jonossa kun myyjä palveli sua ennen olevaa? :D

Anteeksi nyt vain, mutta jos mä olen jonottanut ennen sua saadakseni palvelua, ja kun mun vuoro tulee, niin silloin se on mun vuoro eikä sun! Sä saat huomiosi sitten kun sun vuoro tulee, täyden huomion!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen saanut huonoa palvelua Sokoksella, mutta ainahan voi tehdä ostokset muualla. Ennen asiakas oli Tampereella rasite ja piti väkisin melkein ostaa tuote😁Nyt kyllä voi saada palvelua...

Vierailija
16/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissäkin varmaan parasta olisi laittaa palautetta sinne yritykseen vaikka netissä. Valitettavasti nämä keskustelupalstojen keskustelut ei asiaa vie eteenpäin. Tosin, kun itse laitoin palautetta (S-ryhmää muuten tämäkin), niin vastauksessa oltiin sitä mieltä ettei myyjän tarvitse huomioida palvelujonossa olevia asiakkaita mitenkään, koska on niin keskittynyt siihen vuorossa olevaan. Itse aikoinaan myyjäkoulutuksessa olleena kyllä painotettiin, että uusi asiakas huomioidaan ainakin nyökkäyksellä. Tietysti voi olla, että ajat on muuttuneet, mutta olettaisin, jotta näinä(kin) aikoina voimme äänestää jaloillamme =)

Valititko oikeasti ihan kirjallisessa muodossa jonnekin siksi että sua ei huomioitu jonossa kun myyjä palveli sua ennen olevaa? :D

Anteeksi nyt vain, mutta jos mä olen jonottanut ennen sua saadakseni palvelua, ja kun mun vuoro tulee, niin silloin se on mun vuoro eikä sun! Sä saat huomiosi sitten kun sun vuoro tulee, täyden huomion!

En valittanut siitä, vaan siitä joka sitten "palveli" eikä se nyökkäys niille muille olisi varmaankaan vienyt aikataulujasi suuntaan tahi toiseen. Pointti oli kuitenkin se, että miksi sitä ala-arvoista toimintaa pitäisi sietää, koska ostavat asiakkaat sen myyjän kin palkan maksavat.

Vierailija
17/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan loukkasi sen asenne että tälläsi kaiken halveksuntansa noin nuoreen viattomaan ihmiseen. Miten tuommonen paskakasa voi olla missään asiakastyössä. Ap

Vierailija
18/18 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on kalliit toppavaatteet?