Miehiä pelottaa reitevät naiset
Mies voi tuntea itsensä pieneksi ja heikoksi reitevän naisen rinnalla. Etenkin, jos reitevyys on vielä suurimmaksi osaksi lihasta.
Kommentit (25)
Mun mies ei pelkää meikäläisen reisiä, koska sillä on onneks isommat lihasreidet.
Voihan miehen puutteen selittää itselleen noinkin.
Todistan mielelläni hypoteesisi vääräksi.
M
paksut reidet on sen verran ällöttävän näköiset, että kovempaakin karjua alkaa ällötttämään kyseinen näky.
Reitevät naiset on hyviä dominoita. Reitevyys ja lihaksikkuus voi kiihottaa, jos mies haluaa alistua naiselle.
Reidekäs nainen tiukassa kissapuvussa on parempaa kuin viipaloitu leipä!
-mies
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kai pukuun kuuluu hännällinen anustappi?
Vierailija kirjoitti:
paksut reidet on sen verran ällöttävän näköiset, että kovempaakin karjua alkaa ällötttämään kyseinen näky.
Ei muuten pidä paikkaansa. Miksi muuten esim. Rihannalla, Jennifer Lopezilla, Beyoncella, Alicia Keysillä ja monilla urheilija naisilla häärii miehiä rutkasti ympärillä ja joitain näistä naisista on tituleerattu vielä maailman kauneimmiksi naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Tottakai. Ja tapin päristimen kauko-ohjain minulla. Ja rintojen omat vetoketjut. Ja suukapula. Ja... oho mopedi karkasi käsistä. Meenpä laittamaan lisää klapuja kiukaan alle.
-mies
Ei mitään vikaa hyvä pannatakaa ja
Tissienväliin yleensä estotommia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Miksi muuten esim. Rihannalla, Jennifer Lopezilla, Beyoncella, Alicia Keysillä ja monilla urheilija naisilla häärii miehiä rutkasti ympärillä ja joitain näistä naisista on tituleerattu vielä maailman kauneimmiksi naisiksi.
Afrodite oli myös reitevä! Kauneuden jumalatar.
Reitevillä ja leveä lantioisilla naisilla tulee kaunis venus kolmio haaraväliin, kapea lantioisilla ja kapea reitisillä naisilla tulee haaraväliin venus kolmion siasta neliö. Erilaiset ruumiinrakenteet kyseessä. Itseä miellyttää enemmän kolmio, naiseuden symboli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Entinen naisystäväni joskus sanoi minulle että, "oot mun kävelevä anustappi". :D
Höpö höpö reitevä ja persevät on tolkuttoman ihanat, ei tosin mitkään salipullistelijan kovat lihasreidet vaan mamman pehmoiset sellaiset on hot hot.
M
On erittäin kiihottava näky jos naisella on voimakkaat jalat ja niihin vielä yhdistyy muodokas, muhkea perse. Jos vielä vartalo on mallia tiimalasi, niin se on jotain upeaa. Ja pitkät hiukset, oooh!
Intiassa, kun kävin, niin huomasin, että siellä reitevyyttä naiselle arvostettiin. Käsittääkseni eteläisemmissä maissa myös. Barbadoksella ainakin.
Pelkää miesparka jääväsi nalkkiin vankkojen reisien väliin!
Minä haluan ainakin erittäin persevän, ei-reitevän naisen, sillä sellaset on kaiken naisellisia minun mielestä!