No niin, estettiin naisen suorittama massamurha, vähenisiköhän vihdoin miehisyyden syyllistäminen sairaasta väkivallasta
Naisetkin pystyvät siihen. Kyse on muista asioista kuin miehisyydestä, kun joku kilahtaa ja lähtee tappamaan porukkaa. Testosteroni voi tehdä siitä todennäköisempää että tappaja on mies, mutta fakta on että miehisyyttä suitsimalla ei päästä mihinkään. Pikemminkin sillä lisätään todennäköisyyttä, että useampi mies tuntee syvää häpeää ja vajoaa syvädepressioihin. Itsekin olen ollut aika paskassa jamassa joskus ja voitte arvata että oliko äitini sellainen, joka antaa pojan olla ylpeä miehisyydestään?
Kommentit (9)
Mies olen ,mutta enpä ole koskaan kokenut (edes fantasian tasolla)pienintäkään halua tuollaisiin tekoihin,tai edes niiden suunnitteluun mielessäni ryhtymiseen. Mielummin tekisin vaikka itsarin,kuin sellaiseen ryhtysin,sillä en voisi yksinkertaisesti elää jotain sellaisia tekoja tunnollani. Vihaisin ja inhoaisin itseäni niin,ettei mitään muuta ulospääsyä siitä olisi, kuin oman käden kautta.Jos näistä ksahdesta olisi jostain syystä pakko valita,niin mielummin sitten se ja ihan suoraan.
Ajattelin ensin otsikosta että olet joku provo, mutta tekstisi olikin ok.
Vitsi tässä on se että tuokin nainen syntyi miehenä....
Minäkin olen ymmärtänyt, ettei kyseessä ollut nainen sanan perinteisessä merkityksessä. Pahoittelut aloittajalle, mutta edelleenkään ei ole biologista naista, johon voisit vedota.
Minusta kyse oli naisesta joka haluaa olla mies.
Mistä te sellaista olette kuulleet ettei ole nainen? Kyllä täällä hänet tunteneet ovat sanoneet että hän oli tyttö silloinkin.
Mutta oli kuinka oli, totta kai nainenkin voi kilahtaa ja tehdä kauheuksia, mutta ylivoimaisesti suurin osa kauheuksien tekijöistä on miehiä, sitä ei tämäkään surullinen tapaus muuta miksikään.
T: Kokkolalainen
Vierailija kirjoitti:
Valitan, mutta se vaan on niin, että te miehet syyllistytte suurimpaan osaa väkivallanteoista. Varmasti tiedät tämän, mitä oikein haluat? Jos et itse syyllisty väkivaltaan, sinulla ei ole siinä suhteessa hävettävää. Relaa.
Miehet tarvitsevat enemmän apua syrjäytymisen ja rikollisuuden estämiseksi. Ketään ei vaan kiinnosta laittaa penniäkään miesten ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te sellaista olette kuulleet ettei ole nainen? Kyllä täällä hänet tunteneet ovat sanoneet että hän oli tyttö silloinkin.
Mutta oli kuinka oli, totta kai nainenkin voi kilahtaa ja tehdä kauheuksia, mutta ylivoimaisesti suurin osa kauheuksien tekijöistä on miehiä, sitä ei tämäkään surullinen tapaus muuta miksikään.
T: Kokkolalainen
Niin ovat. Ja se on puoli joka kuuluu pilalle menneeseen häpeän riivaamaan miehisyyteen, ei miehisyyteen jossa kasvava nuori mies saa olla ylpeä omasta sukupuolestaan ja näkee miehiset piirteet ennen kaikkea positiivisena asiana.
Valitan, mutta se vaan on niin, että te miehet syyllistytte suurimpaan osaa väkivallanteoista. Varmasti tiedät tämän, mitä oikein haluat? Jos et itse syyllisty väkivaltaan, sinulla ei ole siinä suhteessa hävettävää. Relaa.