Ei kunnollinen nainen tarvitse tinderiä pariutuakseen
Kai te tämän tiesitte?
Miehiä pyörii ympärillä ilmankin. Voit olla vähän nörtähtävä lukutoukkakin. Siinä ei ole mitään pahaa kun vaan hyväksyt toisen samantasoisen ja olet tyytyväinen siihen.
Tinder ei vaan ole naisille jotka haluaa pariutua. Faktat faktoina
Kommentit (22)
Ai. Lähipiirissäni kolme on pariutunut Tinder-miehen kanssa, yksi pari on jo naimisissakin. Kyseessä ovat nimenomaan kotona viihtyvät, kivannäköiset ihmiset, jotka eivät muuten olisi vaan koskaan tavanneet missään.
Tinderistä pitää ymmärtää se, että siellä ovat kaikki. Siten siellä voi tavata kenet tahansa.
Olen nörtähtävä lukutoukka, bmi 19, "naapurintytöksi" kuvailtu useamman kerran. Silti ne "samantasoiset" miehet valitsi sen äänekkään ja menevän bilehirmun, myös teknillisessä yliopistossa kävi näin. Nyt 29-vuotiaana olen edelleen yksin, facessa en ole.
Mitenhän tämän selität?
DislikeDislikeDislike. Tervetuloa tänne keskustelemaan
Eikös Tinder ole enemmän seksitreffejä varten, tuskin kovin moni roikkuu siellä parisuhteen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nörtähtävä lukutoukka, bmi 19, "naapurintytöksi" kuvailtu useamman kerran. Silti ne "samantasoiset" miehet valitsi sen äänekkään ja menevän bilehirmun, myös teknillisessä yliopistossa kävi näin. Nyt 29-vuotiaana olen edelleen yksin, facessa en ole.
Mitenhän tämän selität?
Anna sähköpostisi teen sinulle s24 profiilin ja etsitään sulle samantasoinen seura. Takaan alle 1kk ja sulle on löytyny seuraa
Terv ap. Niin ja autan vain...
Vierailija kirjoitti:
Ai. Lähipiirissäni kolme on pariutunut Tinder-miehen kanssa, yksi pari on jo naimisissakin. Kyseessä ovat nimenomaan kotona viihtyvät, kivannäköiset ihmiset, jotka eivät muuten olisi vaan koskaan tavanneet missään.
Tinderistä pitää ymmärtää se, että siellä ovat kaikki. Siten siellä voi tavata kenet tahansa.
No minä tiedän 30 miestä jotka ei käy baareissa ja eivät löydä edes kahviseuraa tinderistä. Ystäväsi on selkeästi naisia
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän tämän selität?
Olitkohan yksi niistä nörttitytöistä, jotka antoivat mulle pakit?
T. ex-teekkari, nyk. DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä tiedän 30 miestä jotka ei käy baareissa ja eivät löydä edes kahviseuraa tinderistä. Ystäväsi on selkeästi naisia
Tietysti, naisistahan tässä aloituksessa puhuttiin? Mutta jokainen nainen on pariutunut miehen kanssa, joten siinä mielessä kyllä myös se mies on pariutunut...
Samaa mieltä. Ei oikeasti tarvitse olla kovin kummoisen näköinen nainen hyvää ja tasokasta seuraa saadakseen. Olen yksi esimerkki tästä asiasta. Tänään viimeksi minua treffeille pyydettiin ja mies oli oikein asiallinen ja mukava.
Jokseenkin samaa mieltä. Noissa Tinder naisissa on oikeastaan aina tavallaan jokin vikana. Miehissä on paljon tavallisia miehiä.
Kerrohan mistä 47 v naisen kannattaa lähteä hakemaan miesseuraa?
Ero edessä ja vanha mies vielä kuvioissa mutta prosessi on jo käynnissä.
Pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei oikeasti tarvitse olla kovin kummoisen näköinen nainen hyvää ja tasokasta seuraa saadakseen. Olen yksi esimerkki tästä asiasta. Tänään viimeksi minua treffeille pyydettiin ja mies oli oikein asiallinen ja mukava.
Oliko se naimisissa? En usko tuota juttua muuten. Olen tavallisen näköisen, urheilullinen nainen ja minua eivät lähesty kuin ukkomiehet.
sinkku n28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se naimisissa? En usko tuota juttua muuten. Olen tavallisen näköisen, urheilullinen nainen ja minua eivät lähesty kuin ukkomiehet.
Anna sähköposti. Minä lähestyn terv, ap
Ps. Oon urheilullinen..
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan mistä 47 v naisen kannattaa lähteä hakemaan miesseuraa?
Ero edessä ja vanha mies vielä kuvioissa mutta prosessi on jo käynnissä.
Pääkaupunkiseudulla.
Kaikki deittisovellukset käy sulle. Kokeile s24treffejä. Jos et etsi lentokapteenia löydät helposti kivaa seuraa.
Kaksi ystävääni on löytänyt pitkän parisuhteen juurikin sieltä tinderistä. Jos ei käy baareissa, suomi24 ei löydy miestä ja työskentelee naisvaltaisella alalla ne mahdollisuudet pariutua Suomessa ovat erittäin pienet.
Itse voisin kokeilla tinderiä poikaystävän hankkimiseen, koska minua ei lähtökohtaisesti kiinnosta kuin oma pariutumiseni - ei se miten joku anonyymi määrittelee mielipiteensä deittisovellusta käyttävistä.
NAINEN28.
Pistäisitkö sitä sähköpostia nyt niin saataisiin sulle seuraam vai onko niin että et olekkaan urheilullinen ja normaali nainen?? =)
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa mieltä. Noissa Tinder naisissa on oikeastaan aina tavallaan jokin vikana. Miehissä on paljon tavallisia miehiä.
Et vain ole riittävän tasokas niille parhaimmille tindernaisille. Ymmärrettävästi otoksesi on siis värittynyt, koska sinä olet ainoana yhdistävänä tekijänä viallisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos ja KUN nainen haluaa parempi tasoisen miehen tai pönkittää egoaan? There comes a tinder.
Parempitasoinen mies käyttää naista vaan panoalustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos ja KUN nainen haluaa parempi tasoisen miehen tai pönkittää egoaan? There comes a tinder.
Parempitasoinen mies käyttää naista vaan panoalustana.
Ei tinder naiset ymmärtä tuota seikkaa