Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt poikani luokkakavereiden kommenteista pojalleni

Vierailija
11.11.2016 |

Poikani on vielä alakouluikäinen. Hän oli saanut luokkakaveriltaan (tytöltä) viestin, että Sejase (toinen tyttö samalla luokalla) tykkää susta ja haluaa imeä sun sanonko mitä. Huoh.

Minusta tällainen häirintä on karmeaa. Opettakaa lapsillenne, että tuollainen on seksuaalista häirintää ja väärin, kohdistuipa tyttöihin tai poikiin. Kaikki kolme lastani ovat joutuneet tällaisen kohteeksi jossain vaiheessa. Kaikkien luokkakaverit ovat ns. kunnon perheistä noin ulospäin ainakin.

Kyllä tuollaisista viesteistä hämmentyy poika siinä missä tyttökin. Jokaisen pitäisi saada kasvaa rauhassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se viesti eteenpäin tuon tytön äidille.

Vierailija
2/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalle tulee viestiä, että

haista paska

ja

mitä löllöpaska jee

en tiä onko noi vitsillä vai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotenkin niin järkyttynyt koko asiasta, että poistimme koko viestin. Instassa poika esti yhden tytön kokonaan. Poika on nyt harkoissa, mutta puhun hänen kanssaan kyllä vielä asiasta. Näitä on varmaan voinut tulla enemmänkin. Harkitsen kyllä tätä tytön vanhempiin yhteyden ottamista. 

Vierailija
4/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jotenkin niin järkyttynyt koko asiasta, että poistimme koko viestin. Instassa poika esti yhden tytön kokonaan. Poika on nyt harkoissa, mutta puhun hänen kanssaan kyllä vielä asiasta. Näitä on varmaan voinut tulla enemmänkin. Harkitsen kyllä tätä tytön vanhempiin yhteyden ottamista. 

Siis tämä Ap

Vierailija
5/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun lapsi sanoo?

Vierailija
6/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono juttu, että poistit sen viestin... :/

Tytön vanhemmat eivät tuota tule uskomaan, "ei meidän Rullakartiina..."

Vierailija
7/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin yhteyttä tytön vanhempiin.

Varmaan itsekin haluaisit tietää, jos oma lapsesi lähettelisi tuollaisia viestejä.

Vierailija
8/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvata voi, että Sejase ei tiedä koko asiasta mitään, koska tää viestin lähettäjä halusi kiusata ennen kaikkea häntä, ei sun poikaasi.

Vierailija
9/9 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan ota yhteyttä vanhempiin. Tytölle aivan saatanan noloa. Mitä luulitte että ne puhuu keskenään, päivän polttavista poliittisista aiheista vai?

Viesti ei tarkoita mitään, se on tuollaista aikuisleikkiä ja muualta kuullun toistoa.

Tyttöön voit ottaa yhteyttä ja asiallisesti pyytää olemaan lähettelemättä tuontyylisiä viestejä. Selitä hänelle että ne ovat epäsopivia ja käyvät seksuaalisesta häirinnästä. Tyttö oppii läksynsä aivan varmasti.