Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, onko naisen poliittinen aktiivisuus turn-off?

Vierailija
11.11.2016 |

Jos nainen on muuten miellyttävä, mutta esim. kirjoittaisi blogia omalla nimellään jossa esittää kärkeviä mielipiteitä, mitä ajattelisit?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jakaisimme samat arvot politiikan suhteen, niin olisin ylpeä hänen blogistaan.

Vierailija
2/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on vihervasemmistolainen unelmoija, niin lähden karkuun välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On,hyi hitto. Yleensä nämä ihmiset eivät kykene sitten muuhun kuin sotkemaan politiikan aivan kaikkeen kanssakäymiseen. Olivatpa sitten miehiä tai naisia. Ja vaikka olisivatkin fiksuja,niin jotenkin noista avauksista aina tulee mieleen henkilön tarve päteä.

"Äh..lumet sulaa..selvästi taas puolueen X ja sen kannattajien tekosia! Kyllä yhteiskunnan tulisi blaablaablaa"

Vierailija
4/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on sairaanhoitoalalla työskentelevä "wannabe kokkari" niin käännä rintamasuunnan välittömästi.

Vierailija
5/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Varmaan riippuisi hieman myös mielipiteistä. Mutta jos yksinkertaistan, niin mieluummin naisella enemmän mielipiteitä kuin ei mielipiteitä lainkaan. Sellainen ihminen sukupuoleen katsomatta, jolla ei ole mielipiteitä on yleensä vähän tylsä. Mutta myös sellainen, joka kuvittelee tai luulee, että hänen mielipiteensä ovat ainoita oikeita, eikä siksi ole valmis heittäytymään ja väittelemään ja valmis toisinaan myös erehtyneensä. - Ainakin itse kuuntelen usein mielelläni muidenkin mielipiteitä ja tarvitaessa tarkstan omaa mielipidettäni.   

Vierailija
6/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se koska naiset eivät pääsääntöisesti ymmärrä politiikasta. Se on kuin lapsen kanssa väittelisi. Parempi että nainen itsekin tietää ettei ymmärrä politiikasta eikä seuraa sitä. Katsokaa vaikka naisministereitä. Keskiverto lukiolaispoika olisi parempi.

Vierailija
7/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, ulkonä, ulkonäkö.

Se ratkaisee kaikista eniten, ellei peräti kaiken naisten kohdalla.

Toki joku kiihkofeminismi voi olla turn off, etenkin jos ei ole riittävästi pärstäkerrointa, millä kompendoida tätä kiistatonta vikaa.

Vierailija
8/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei haittaa, mutta vihervasemmistolaiset p*skakasat on tosi suuri turnoff. No, ne on yleensä kaikista rumimpia, eli eipä niihin kiinnitä mitään huomiota muutenkaan.

Vierailija
9/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki joku kiihkofeminismi voi olla turn off, etenkin jos ei ole riittävästi pärstäkerrointa, millä kompendoida tätä kiistatonta vikaa.

Monen naisen kanssa olet ollut parisuhteessa? Jos "ruma" nainen on nolo esitellä kavereille, niin eikö sellainenkin, joka laukoo suustaan älyttömyyksiä,?

Jos nainen olisi todella kaunis, mutta olisi keskustelijana kuin Nina Mikkonen tällä klassikkovideolla?

Vierailija
10/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen kanssa olet ollut parisuhteessa? Jos "ruma" nainen on nolo esitellä kavereille, niin eikö sellainenkin, joka laukoo suustaan älyttömyyksiä,?

Jos nainen olisi todella kaunis, mutta olisi keskustelijana kuin Nina Mikkonen tällä klassikkovideolla?

Kyllä sillä kauneudella saa anteeksi kaikenlaista. Blondimaiset möläytykset, huonon käytöksen jne. Katsokaa vaikka ympärillenne.

Hieman hämmästyttää, etteivät naiset vieläkään ymmärrä, ettei miehiin tee vaikutusta samat asiat kuin naisiin tekevät miehessä (eli yhtä tyhjän kanssa esim. hehkuttaa sitä akateemisuutta). Naisten kohdalla ulkonäkö on kirkkaasti merkittävin tekijä. Muu on plussaa, jos niikseen tulee.

Vierailija
11/16 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Jos saa purettua poliittisen möyhötyksen blogiinsa eikä tarvitse mulle siitä jauhaa niin hyvä

Vierailija
12/16 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuppaa feministeillä olemaan. Miehet kohtelevat kauniita naisia moninverroin paremin kuin kaikkia miehiä ja useimpia naisia. Kaunis nainen voi halutessaan juoksuttaa miehiä ensin toiseen suuntaan ja sitten toiseen, hymyllä ja vihjailulla, joten tämä uhrin rooli jota nykypäivän feminismi saarnaa, ei oikein sovi kauniin naisen elämänkokemukseen.

Vierailija
13/16 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Nuorukainen ehkä ajattelee naisen esittelyä kavereille, aikuinen mies ei semmoisesta välitä. Naisen ulkonäkö, etenkin kroppa, on tärkeä miehelle itselleen, riippumatta ympäristön mielipiteestä. Mies ei ole nainen, eikä ajattele kuten nainen.

Vierailija
14/16 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on vihervasemmistolainen unelmoija, niin lähden karkuun välittömästi.

Juuri ja juuri voisi sietää oikeistodemarinaista, mutta että hirveevirhee haihattelija tai kommunistisen kateellinen vassarivosu...ei, ei helvetti. Joku raja sentäs...

Vierailija
15/16 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä muuten, mutta jos on vihervasuri tai kunnon kommunisti niin sitten max turn off.

Vierailija
16/16 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuppaa feministeillä olemaan. Miehet kohtelevat kauniita naisia moninverroin paremin kuin kaikkia miehiä ja useimpia naisia. Kaunis nainen voi halutessaan juoksuttaa miehiä ensin toiseen suuntaan ja sitten toiseen, hymyllä ja vihjailulla, joten tämä uhrin rooli jota nykypäivän feminismi saarnaa, ei oikein sovi kauniin naisen elämänkokemukseen.

No mulla on kyllä hyvä ulkonäkö ollut suurin syy ajautua feminismin pariin. Kun olin vuosikaudet kuunnellut ahdistelua ja vonkaamista, kokenut kaikenlaista kourimista, tullut jatkuvasti vähätellyksi koska en kuulemma voi olla älykäs ja päässyt työhöni reittä pitkin, yrittänyt puhua miesasiakkaille, jotka haluavat puhua asiantuntijalle eivätkä kykene ymmärtämään että se olen minä jne. jne... niin jossain vaiheessa alkoi kiinnostaa, että miksi tämän kaiken pitää mennä näin.

Mun miehelle mun poliittinen aktiivisuus ei ole ollut turn off, vaan kuulemma päinvastoin. Alusta asti mies on ollut kiinnostunut mielipiteistäni ja kysyy usein mun näkemystä esimerkiksi keskustellessaan itse jossainpäin internettiä. Viimeksi kun olimme ulkona miehen ja parin hänen miespuolisen kaverin kanssa, puheeksi tuli EU-politiikka. Mulla oli ajatukset vähän muualla ja olin aika hiljaa. Lopulta mies parahti tuskastuneena mulle, että sano nyt jotain järkevää, kun olet kuitenkin ainoa joka tästä asiasta mitään ymmärtää! :D Se oli taas niitä hetkiä, kun tajusin miten onnekas olen miehen löytämisessä ollut.