Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä pilkkaa minua kun sheivasin peräni

Vierailija
11.11.2016 |

Oletteko koskaan koittaneet pyyhkiä maapähkinävoita nukkamatosta? Jos olet niin saatat voida kuvitella millaista on pyyhkiä takamusta miehenä ison hädän jälkeen. Olin kyllästynyt tähän ja päätin eilen karvoitustani siistiessä kokeilla miten pepun sheivaus onnistuisi. Ensikertalaiseksi olen suht koht tyytyväinen lopputulokseen ,mutta kun kerroin tyttöystävälle hän halusi nähdä sen, jota pidin hieman outona, mutta whattever. Sen jälkeen hän alkoi pilkkaamaan minua ja tunsin oloni todella emaskuloiduksi. Hän vitsaili että olen kuin "homo twinkki" tms. Onko tämä mielestäsi töykeää käytöstä tyttöystävältäni vai ylireagoinko?
M25

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl viikon hauskin otsikko!

Vierailija
2/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä melkoinen hinaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ennen vaosta sheivannut, niin ilmoittaisin että parissa päivässä on odotettavissa kutiseva sänki. Lisäksi jos kakkasi on tahmeaa niin koita lisätä öljujä ruokavalioosi. Vaikka kookosöljyä lusikallinen päivässä. Oliiviöljykin on terveellistä kirkerästä maustaan huolimatta. En suosittele prosessoituja öljyjä, kuten suomalaista rypsiöljyä.

Vierailija
4/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla tosi karvainen peppu! Tai siis oli. 

Vierailija
5/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyvaon sheivaus on iha ok! Vähä hassu tyttis sulla.

Vierailija
6/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosin mieluummin karvojen lyhentämistä itse, en ole ikinä tuntenut mitään niin kauheaa poltetta kuin persekarvojen takaisinkasvu. Toisaalta jotkut sietää sitä ihan ok. Itse en todellakaan kuuntelisi tuollaista seurustelukumppanilta, ihan samalla tavalla voisit lähteä nälvimään häntä (en suosittele).

-Mies itsekin

Vierailija
7/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt ilmeisesti Harrison Ford ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi