Miksi nainen pahoittaa mielensä jos kerron pienen valkoisen valheen siitä missä olen
Naisystävä pisti tekstaria että missä olen töiden jälkeen. Vastasin että ihan kotona vaan, vaikka olin kaupassa. Kävi sitten niin, että naisystävä käveli hetken kuluttua karkkihyllyllä vastaan. Kerroin siis pienen valkoisen valheen koska en jaksanut kirjoittaa kännykällä miksi olin kaupassa ja mitä aioin ostaa jne, paljon helpompaa vain sanoa että kotona mä oon telkkua katselemassa. Nyt naisystävä sitten valittaa että ei voi luottaa minuun.. onko tuollainen sairaalloinen mustasukkaisuus ja halu kontrolloida kumppania ihan normaalia?
Kommentit (25)
Don't stick your dick in crazy, bro.
7
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt taas, naiset? Aloittajahan oli menossa kotiin ja aikoi ilmeisesti myöhemmin olla vaan siellä. Mikä hemmetin kilarin aihe on, että äijä on ensin mennytkin kauppaan eikä jaksanut tästä erikseen tehdä selkoa? En mäkään jaksaisi vastata, jos tietäisin, että seuraavaksi tulee miljoona lisäkysymystä.
No sitähän tässä on ihmetelty, että miksi pitää kaupassa vastata viesteihin! Mä en edes huomaa kaupassa uusia viestejä, koska en kulje älyluuri kourassa kun teen ostoksia. Ja miksi pitäisi mitään selontekoja ruveta tekemään? Normaalit naiset eivät todellakaan ala mitään kauppalistoja kyselemään, kun saavat vastauksen, että toinen on kaupassa. Normaalit naiset eivät itsekään haluaisi alkaa kaupassa turhanpäiten kertomaan, mitä nyt aikovat ostaa, eivätkä vaadi sellaista muiltakaan.
No itseasiassa olin kaupassa erään naispuolisen työkaverini kanssa, mutta vain sattumalta, joten päätettiin yhdessä kiertää kauppa ja kerätä ostokset samalla jutustellen. Kun kyse tosiaan on sattumasta niin mielestäni pieni valkoinen valhe on paikallaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Miksi sun olisi pitänyt kertoa, miksi olet kaupassa ja mitä aiot ostaa? Eikö naiselle olisi riittänyt vastaukseksi vain, että olet kaupassa?
Koska naiset AINA kyselevät tuollaista turhaa nippelitietoa. Ja pointti oli että olisin saattanut olla kaverilla ja vastata samoin.
Siis kyseleekö tämä sinun naisystäväsi todellakin, mitä aiot ostaa, jos vastaisit olevasi kaupassa? Ja suuttuisiko hän, jos et vastaisi hänen uteluihinsa tai vastaisit vain että aiot ostaa ruokaa?
Kysyn tätä siksi, koska kaikki naiset eivät tosiaankaan ala tuollaisia kyselemään, saatika oleta, että toinen alkaa tekemään selkoa ostoksistaan kesken kauppareissun.
Miksi valehtelisit naiselle, jos olisit ollut kaverisi luona? Suuttuuko sinun naisystäväsi jos vietät aika kavereidesi kanssa? Tätäkin kysyn siksi, koska yleensä naiset tajuavat sen, että ihmisillä on kavereita, heillä kun on yleensä itselläänkin sellaisia.
N: "Missä oot?"
M: "Kohta kotona"
N: vääntäytyy kauppaan ostamaan kurkkupastilleja, suklaata, mitä tahansa.
Tai
N: "Missä oot?"
M: "Kaupassa."
N: "Ok. Voitko tuoda samalla sinisen Mynthon askin? Ei tarvis ite erikseen lähteä."