Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen akateeminen duunari ja alan ymmärtää, miksi duunarit yleensä matkustavat perusrantalomaturistikohteisiin

Vierailija
11.11.2016 |

Teen kaksivuorotyötä, ja olen työrupeaman jälkeen itse niin poikki, että se rantatuolissa istuminen, kaljan lipittely ja veden katsominen riittää virikkeeksi ainakin pari päivää, kun kaikki mehut on puristettu. Ymmärrän hyvin, että joku työssään pitkästynyt toimistorotta haluaa aktiiviloman ja virikkeitä, kun sellaiselle pääsee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (kai) akateeminen ja minua ei ainakaan kiinnosta kiertää jollain extreme-matkoilla kehitysmaissa naureskelemassa köyhille. Kaupunkikohteet tai länsimaiset rantakohteet ovat ok.

Vierailija
2/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen (kai) akateeminen ja minua ei ainakaan kiinnosta kiertää jollain extreme-matkoilla kehitysmaissa naureskelemassa köyhille. Kaupunkikohteet tai länsimaiset rantakohteet ovat ok.

Erotteluni koski siis sitä, haluaako joku lomallaan tutustua nähtävyyksiin, kierrellä museoissa, tutustua kohteeseen ja tehdä jotain vai pelkästään maata aloillaan, tuijottaa merta, lipittää kaljaa, puhua paskaa, syödä ja piereskellä eikä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka kiertelee kehitysmaissa naureskelemassa köyhille?

Ensimmäistäkään tuon suuntaista kommenttia en ole matkailijoilta kuullut.

Vierailija
4/4 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskaita akateemisiakin ammatteja. Jotkut ammatit ovat fyysisestä keveydestään huolimatta henkisesti hyvin kuormittavia, ja tällöin on vain todella loppu kaikin puolin, myös fyysisesti.