Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin vieteltyä aikuisen naisen?

Vierailija
11.11.2016 |

Hän on älykäs, maanläheinen, mutta kuitenkin syvällinen ja henkevä ja kaikkea muuta kuin haku päällä. Olen itsekin nainen. Tämä on mulle eka kerta, kun haluaisin suhteeseen naisen kanssa, joten olen aivan noviisi. Kaikki vinkit jakoon, please!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentele luulevasi sitä nuoremmaksi mitä se on?

;))

Vierailija
2/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esität tai näytät omaavasi huomattavan määrän löysää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeskentele luulevasi sitä nuoremmaksi mitä se on?

;))

Juu, hän on mua paljon vanhempi. Hyvä idea kyllä. :) ;)

Vierailija
4/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esität tai näytät omaavasi huomattavan määrän löysää rahaa.

Hän on jotenkin melko intellektuellin tyylinen henkilö, joten veikkaan, että hän ei ole niin rahan perään. Mutta hyvä pointti tietää, jos/kun se tepsii naisiin.

Vierailija
5/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
6/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lesbot ovat tässä mielessä samanlaisia kuin miehet, niin kehu hänen ulkonäköään. Tavismiehet kun eivät oikeastaan koskaan kuule sellaista, joten ehkä eivät nämä naisetkaan?

Vierailija
7/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin houkutella hänet vaikka ihan sellaiseen kuumaan, aika fyysiseen romanssiin? Hän on naimisissa ilmeisesti, mutta välillämme on pientä kipinää.

Hän joko tietoisesti tai tietämättäänkin puhuu ja elehtii aika flirttailevasti...jossain vaiheessa en enää pystynyt vastustamaan häntä. Hänellä on iän tuomaa itsevarmuutta ja vahvuutta. Itse olen epävarma ja liihoittelen taivaissa kuin joku rakastunut teinipoika (vaikka itsekin olen nainen ja ihan aikuinen kuitenkin).

Yhtäkkiä tajusin, että en tiedä naisen iskemisestä yhtään mitään, vaikka olenkin nainen itsekin. Pitäisi olla jotenkin todella hienovarainen ja "ovela", että pääsisin hänen lähelleen. Olen tähän mennessä ollut aina aika passiivinen, mutta nyt pitäisi olla se saalistaja, tosin ei yli-innokas kuitenkaan.

Vierailija
8/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myöskin korkeintaan biseksuaali, ei siis lesbo. Millaisista naisista bi-naiset kiinnostuvat? Olen itse todella naisellinen ja ex-hetero. Itse ihastuin ko. naisen älykkyyteen ja huumorintajuun sekä luonteeseen.

Vierailija
9/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lesbot ovat tässä mielessä samanlaisia kuin miehet, niin kehu hänen ulkonäköään. Tavismiehet kun eivät oikeastaan koskaan kuule sellaista, joten ehkä eivät nämä naisetkaan?

Hän on tyyliltään tosi maanläheinen ja androgyyni. En tiedä, miten voisin häntä kehua ulkonäöstään ilman että se vaikuttaisi tosi tekaistulta. Hän on siis tosi söpö, mutta ei kiinnitä ulkonäköönsä juurikaan huomiota ja pukeutuu tosi huomaamattomiin vaatteisiin. Hänellä on ihanat silmät, mutta se vaikuttaisi ehkä liian klassiselta flirttailulta, jos ekana menisin kehumaan hänen silmiään.

Vierailija
10/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, anyone?

Vierailija
11/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttisi...ko?

Vierailija
12/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttisi...ko?

Täh? En tässä paljasta ammattikuntaa tarkemmin.

Vierailija
13/13 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on tyyliltään tosi maanläheinen ja androgyyni. En tiedä, miten voisin häntä kehua ulkonäöstään ilman että se vaikuttaisi tosi tekaistulta. Hän on siis tosi söpö, mutta ei kiinnitä ulkonäköönsä juurikaan huomiota ja pukeutuu tosi huomaamattomiin vaatteisiin. Hänellä on ihanat silmät, mutta se vaikuttaisi ehkä liian klassiselta flirttailulta, jos ekana menisin kehumaan hänen silmiään.

Se tuskin haittaa. Mitä suorempaa sitä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme