Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko eksän jotenkin helposti ja edullisesti toimittaa ulkoavaruuteen?

Vierailija
11.11.2016 |

Meillä on yhteisiä tuttuja ja projekteja joiden tiimoilta joudumme jonkin verran tapaamaan. No, mies deittailee jo täyttä häkää uutta mutta käyttäytyy minua kohtaan tuskastuttavan läheisesti. Hän oli jättävä osapuoli ja minulle jäi tunteita häntä kohtaan. Nyt hän kuitenkin kaveeraa, holhoaa, koskettelee, pyörii jatkuvasti kimpussani. Olen sanonut että yritän pystyä hoitamaan projektit mutta että tilanne on vaikea minulle. No, nyt kun viime kerralla kokoonnuttiin porukalla niin miehen käytös oli sellaista että minulta kysyttiin olemmeko palanneet yhteen... Miksi ihmeessä hän ei pyynnöistäni huolimatta voi suhtautua minuun normaalisti?

Urani on minulle tärkeä ja projekteja en halua hylätä. Silti sydämeni särkyy jokaisen tapaamisen jälkeen uudestaan...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna iso linko ja houkuttelet naisellisia voimiasi käyttäen kaveri siihen kuppiin ja pajautat kuminauhan poikki.

Jos ei avaruuteen sinkoa, niin ainakin naapurin pihalle. Vähän pidemmälle..

Vierailija
22/27 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olisi oikeita neuvoja tähän ongelmaan? :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on tunteita sinua kohtaan vieläkin. Jos ei muuta, niin kiintymystä ja omistushalua. Hän ei ole valmis luopumaan sinun tunteistasi itseään kohtaan ja pitää niitä yllä tuolla tavoin. Todennäköisesti äityy mustasukkaiseksi, jos sinä alat seurustella jonkun kanssa. Ikävä tilanne, kun täytyy pitää välejä yllä.

Poikkeuksellisen oivaltavan oloinen analyysi. Lienet tarkkasilmäinen yksilö.

Vierailija
25/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exä oli myös jättäv osapuoli ja minulle jäi tunteita. Olimme kuitenkin lähes 10 vuotta hyviä ystäviä ennen rakastumista joten ystävyys jatkuu. Mies alkoi aina kännipäissään avautumaan siitä miten ihana olen ja että "ehkä vielä joskus meille tulee jotain" eli roikottaa mua. Yks krapula-aamu paskanjauhannan jälkeen suutuin ihan kunnolla ja sanoin että jos haluaa olla kaveri niin lopettaa tasan nyt koko puheet. Oli hirveän pahoillaan, ei muka muista mistään mitään jne. Onneksi emme työskentele yhdessä, joten hajurako pysyy helpommin, mutta kannatan silti että sanot suoraan miehelle vaikka sinulla olisikin vielä tunteita.

Itse rakastan exääni hyvin paljon mutta hengittäminen on helpompaa kun ei tarvitse tulkita toisen sanoja ja eleitä ja miettiä antaako palaa jos joskus palattaisiinkin vielä yhteen. Hän oli jättävä osapuoli, valintojen kanssa tulee elää eikä ole mitään oikeutta sekoittaa päätäsi.

Vierailija
26/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä olet miehelle kohtelias? Jos mies tietää, että sulle jäi tunteita sitä kohtaan, niin tottakai se hivelee sitä ja se haluaa leikkiä ja kerjätä huomiota kuin pikkulapsi. Ole sille kylmä ja tee sille selväksi että se on idioottipelle, joka nolaa itsensä.

Vierailija
27/27 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa olisi matkatoimisto. Valitettavasti heidän kohteissaan ei ole ulkoavaruus, vain lähiavaruus.

http://www.spaceadventures.fi/