Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupaisivatkohan nämä minulle työpaikan?

Vierailija
11.11.2016 |

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/20161111200026325_tb.shtml
Ei kuulemma ole edes hakijoita. Noh, mitäs jos minä 20+ vuoden ohjelmisto-osaamisella laittaisin hakemuksen. Uskallan veikata ettei edes vastausta saisi. Ai mitä? Ei todellakaan ole kyse minun kompetenssista vaan siitä että hakemuksiin ei vain viitsitä vastata. Pitäkööt tunkkinsa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tyttö mutta tykkään tytöistä.. mulla taitaa olla homous

Vierailija
2/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa. Saatat yllättyä positiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa. Saatat yllättyä positiivisesti.

Niin. No tietysti pitäisihän sitä kokeilla mutta kyllä tässä on jo ehtinyt aika hyvin kyynistyä.

Vierailija
4/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä kupla kyllä täällä Oulussa. Kamalasti on IT-alan työttömiä, mutta toisaalta sitten kamala osaajapula. Voiko oikeasti olla muka niin, ettei osaaminen ja työpaikat kohtaa?

Vierailija
5/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jännä kupla kyllä täällä Oulussa. Kamalasti on IT-alan työttömiä, mutta toisaalta sitten kamala osaajapula. Voiko oikeasti olla muka niin, ettei osaaminen ja työpaikat kohtaa?

Sitten on kyllä työnantajien speksit vedetty liian tiukoille. Perusfiksu ohjelmisto-osaaja, oli sitten inssi tai mikä tahansa, oppii kyllä uusiakin temppuja. On aivan kestämätön väite että joidenkin osaajien osaaminen olisi "vanhentunut" ja olisi massiivinen kohtaanto-ongelma. Se on ihan höpöhöpöä, tai sitten haetaan jotain yksisarvista.

Vierailija
6/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan työpaikan? Oon 13v ja oon koulun 10 oppilas, mun opettajat kertoo mulle että jos kuuntelen koulussa saan ansiotyöpaikan josta saan 100 000 € vuodessa rahaa helposti kun taas ihmiset jotka kouluttaa itseänsä koulun ulkopuolella yleensä päätyy vankilaan tai kodittomaks

Vierailija
7/7 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saan työpaikan? Oon 13v ja oon koulun 10 oppilas, mun opettajat kertoo mulle että jos kuuntelen koulussa saan ansiotyöpaikan josta saan 100 000 € vuodessa rahaa helposti kun taas ihmiset jotka kouluttaa itseänsä koulun ulkopuolella yleensä päätyy vankilaan tai kodittomaks

Opettajasi on ihan oikeassa. Mutta oletko saanut papukaijamerkin? Se on ratkaisevaa.