Toimiiko ulkomailta ostetut PS4-pelit Suomessa?
Mies työmatkalla Aasiassa ja tavaratalossa pleikkapelejä halvemmalla kuin Suomessa.
Toki noista suomen kieli puuttuu, mutta riittää että englanti löytyy.
Kommentit (10)
Itse googletin ja löysin tiedon että ps3-pelit kyllä toimivat, nelosesta en löytänyt vielä mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
http://gaming.stackexchange.com/questions/167759/are-playstation-4-game…
Kiitos. :) -ap
Pelit ovat sinällänsä aluevapaita, mutta osa ei toimi, koska Blu-Ray ei ole aluevapaa. Kaikki PAL-merkityt pelit toimivat Suomesta ostetussa PS4:ssa varmasti. Käytännössä tarkoittaa sitä, että ainakin kaikki Euroopasta ja Australiasta ostetut pelit toimivat varmasti Suomesta ostetussa PS4:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Pc master race!
Yleensä olen jättänyt fanipoikien itkut oman arvoonsa, mutta tämä PC-pelaajista valitus tuntuu kyllä lähinnä kateellisten panettelulta. Se on ihme juttu, että se tekee susta elitistin jos ostat tehokkaan peli-PC:n koska haluat pelata pelien parhaita versioita parhaalla alustalla.
Käytännössä voit siis pelata jenkeistäkin ostettuja pelejä PS4:lle, mutta kaikki DLC:t ovat aluekoodattuja. Jos ostat PAL-koneelle esim. Witcher 3:n jenkkiversion, et pysty pelaamaan ladattavia lisäosia, koska ne ovat aluekoodattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pc master race!
Yleensä olen jättänyt fanipoikien itkut oman arvoonsa, mutta tämä PC-pelaajista valitus tuntuu kyllä lähinnä kateellisten panettelulta. Se on ihme juttu, että se tekee susta elitistin jos ostat tehokkaan peli-PC:n koska haluat pelata pelien parhaita versioita parhaalla alustalla.
Pc masta race!
Tietääkseni ei toimi, ovat aluekoodattuja.