Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön,mt-ongelmainen,hieman pullea 30-v nainen. Kelpaisinko sinulle mies?

Vierailija
11.11.2016 |

Niin. Kertokaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Henna. Etkös sä oo jo nelkyt?

Vierailija
2/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oli raskasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mikä mt-ongelma?

skitsofrenia tai kaksisuuntainen mielialahäiriö on hieman eri asia kuin vaikkapa lievä masennus

Vierailija
4/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit just täydellinen. Itsekin olen ihan samallainen, paitsi että olen 33v mies.

Vierailija
5/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toi ensimmäinen (työtön) on nounou.

Etkö ole naisten vastaavista kommenteista oppinut, että työttömille eivät parisuhteet kuulu.

Kyllä noi muutkin pudottaa sut kissanomistajakastiin.

Vierailija
6/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et missään nimessä. Pahin yhdistelmä mitä naisessa voi saada. Lapsiunelmat sekoittaa jo valmiiksi epävakaan ihmisen. Purkaa pahaa oloaan kumppaniinsa. Tuollaisen ihmisen kanssa pitkään tekemisissä olevat ihmiset sairastuvat itsekkin mt- ongelmiin.

Keskityt nyt vaan itsesi hoitamiseen. Pahimmassa tapauksessa saat miehestä riippakiven, jonka ongelmia joudut läpikäymään omiesi lisäksi.

Vierailija
7/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo asiat ei haittaisi mua. Olen itse samassa tilanteessa. Noh, pullea en ole. Kokoni on hyvin vaatimaton. Enemmän kelpaavuus riippuu siitä, olisiko meillä muuten jotain yhteistä ja ihastuttaisiinko toisiimme. Mä myös pelkään ihmisiä, joten mun pitäisi päästä pelostakin yli. Tällä hetkellä koitan vaan palautua elävien kirjoihin, enkä ole parisuhteita miettinyt, mutta pidän kuitenkin silmäni auki. Luettelemasi asiat ei ole mulle kovin merkityksellisiä suuntaan tai toiseen.

M28

Vierailija
8/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
9/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos oireet hallinnassa lääkityksen avulla, eikä kukaan edes tietäisi niitä olevan?

Ja mitä työttömyyteen tulee, se on väliaikaista sairasloman takia.

Enkä ole henna.

Ap

Vierailija
10/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen, tosin en kovin pullukka kun paino on normaalin rajoissa. Mt-ongelmista en katso tarpeelliseksi paljon miehille avautua, ei ne niin paljon mun elämää määrittele, enemmän yleinen hukassa oleminen. Mutta siis, kyllä täällä on ihan turha kelpaavuuttaan kysellä, vastaukset on mitä on. Väittävät kovasti sitäkin että yh:t ei kelpaisi mutta hyvinhän nuo monet näyttää menevän miehille kaupaksi.

Vierailija
11/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kelpaisit, ehkä et. Noiden ominaisuuksien perusteella on vielä vaikea sanoa. Mitäs hyviä puolia sinussa on?

Vierailija
12/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelma on ainoa suora turn off noista.

Tutulla ihmisellä mt-ongelmat ovat ihan ok, mutta uuteen tutustuessa voi olla liikaa. Riippuu tietenkin ongelmien vakavuudesta ja siitä, onko ihastusta ilmassa molemmin puolin.

Vierailija
13/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoja pitäisi olla ne hyvät puolet, että nuilla spekseillä kelpaisi.

Vierailija
14/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oireet hallinnassa lääkityksen avulla, eikä kukaan edes tietäisi niitä olevan?

Ja mitä työttömyyteen tulee, se on väliaikaista sairasloman takia.

Enkä ole henna.

Ap

Mieluummin ottaisin työttömän naisen kuin työssäkäyvän, mutta ei työssäkäynti ole este suhteelle.

Vierailija
15/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpaan koska minulla on hyvä kroppa. Sairastan kaksisuuntaista, ocd:tä ja miehiä ei kiinnosta koska ulkonäkö kompensoi sitä että olen aivan **tun sekaisin. Ääliöt.

Vierailija
16/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, minä voisin tuoda leivän pöytään, paijata ja syöttää sinulle suklaata <3

Vierailija
17/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kysymys: Oletko itse valmis kohtaamaan miehen noilla samoilla spekseillä? Vai millaiset ovat omat odotuksesi mieheltä?

Vierailija
18/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kaunis, pitkät mustat kiharat hiukset, ruskeat silmät. Maailman parhaaksi kehuttu peppu, rinnat juuri sopivat. Muodot muutenkin kohdillaan muutamasta liikakilosta huolimatta. Ei tatuointeja. Pukeudun kauniisti ja seksikkäästi ja meikkaan ja näytän aina huolitellulta. En tupakoi saati ryyppää.

Olen kodinhengetär, siivoan, kokkaan,leivon ym. Liikun säännöllisesti.

Olen luonteeltani erittäin mukava,kiltti,huumorintajuinen,ystävällinen ja rehellinen.

Olen myös erittäin seksuaalinen.

Kukaan ulkopuolinen ei osaisi ikinä arvata mt-ongelmiania.

Ainiin. Minulla on mies :D Menemme ensi kesänä naimisiin. Hänestä olen parasta mitä hänelle on koskaan eteen sattunut.

Ap

Vierailija
19/19 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vielä kivat tisut niin varmasti kelpaa!

T.M40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme