Finnejä vaan tulee lääkkeistä huolimatta
Käytössä Cypretyl ja Avitcid. Pari viikkoa sitten leukaan ilmestyi iso ihonalainen paise. Nyt se on lähdössä pois, mutta kaksi uutta paisetta tulossa :( Mitä hittoa voin enää tehdä?
Kommentit (25)
myös oletko varma että olet täysin maidottomalla ruokavaliolla, eli siis tarkistat kaikista tuotteista, ettei niissä ole maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Lo-pe-ta se maidon juonti. Kukaan ei ikinä usko tätä eikä lääkärit suostu suosittelemaan, mutta maito - etenkin suomalainen, koska niin käsiteltyä - aiheuttaa monilla iho-ongelmia. Suomessa vaan toitotetaan maidon terveellisyyttä jo pienestä pitäen koska esim. Valio rahoittaa monia tutkimuksia. Aika laittaa valoja päälle.
Mulla toimi, miehellä toimi, monella tutulla toiminut. Vai oletko ikinä tavannut aknesta kärsivää maitoallergikkoa/vegaania? Niinpä.
Itse juon harvoin maitoa (nykyään entistä vähemmän ihan sattumalta) ja iho oireilee silti ihan hirveästi. Lähipiirissäni on lakstoosi-intolerantikko, joka ei juo maitoa ja kyllä hänelläkin on epäpuhdas/finninen iho. Eli ei taida ihan satavarma olla tämä sinun keino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lo-pe-ta se maidon juonti. Kukaan ei ikinä usko tätä eikä lääkärit suostu suosittelemaan, mutta maito - etenkin suomalainen, koska niin käsiteltyä - aiheuttaa monilla iho-ongelmia. Suomessa vaan toitotetaan maidon terveellisyyttä jo pienestä pitäen koska esim. Valio rahoittaa monia tutkimuksia. Aika laittaa valoja päälle.
Mulla toimi, miehellä toimi, monella tutulla toiminut. Vai oletko ikinä tavannut aknesta kärsivää maitoallergikkoa/vegaania? Niinpä.Itse juon harvoin maitoa (nykyään entistä vähemmän ihan sattumalta) ja iho oireilee silti ihan hirveästi. Lähipiirissäni on lakstoosi-intolerantikko, joka ei juo maitoa ja kyllä hänelläkin on epäpuhdas/finninen iho. Eli ei taida ihan satavarma olla tämä sinun keino.
Se riittää että harvoin juo sitä maitoa tai käyttää maitotuotteita, että iho reagoi siihen. Ja oletko varma, että tämä laktoosi-intolerantikko ei käytä vain laktoosittomia tuotteita? Omat vanhempani nimittäin ovat kanssa lakt.into. mutta käyttävät laktoosittomia tuotteita.
Ja huomatkaa ihmiset, että kun puhutaan maitotuotteista, ei puhuta vaan pelkästään juotavasta maidosta, vaan ihan kaikesta, missä on maitoa (mukaan lukien voit, jossain pastakastikkeissa olevat maitojauheet, juustot, kermat, jäätelöt, suklaat, karkit.... luettelo on pitkä )
Oletko kokeillut maitotuotteiden poisjättämistä ja vähärasvaista ruokavaliota? Toimii minulle paremmin kuin mikään lääke.