Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti varteenotettavan korkeakouluopiskelijoiden kirjahyllyistä tulee löytää?

Vierailija
11.11.2016 |

Avaan keskustelun. Nietzce?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Kirjahylly on nykyään tarpeeton. Varteenotettava opiskelija lukee juhavuorisensa tabletilta alkuperäiskielellä.

Vierailija
2/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrallinen kovalevy varmuuskopioita varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti varteenotettava korkeakouluopiskelija niin ymmärrät ettei sillä mitä muut ovat kirjahyllystäsi mieltä ole mitään merkitystä. Korkeakulttuurin perusteokset voi lainata kirjastosta joten niitä ei tarvita hyllyyn.

Vierailija
4/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakoiria ja Aku Ankkoja.

Vierailija
5/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat aivot. Jotka kannattaa ymmärtää asentaa paikoilleen

Vierailija
6/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vikana pilvipalveluissa?

Vierailija
7/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotettavauus.

Vierailija
8/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain syvällistä.

Koskenniemen kokoamat Ikuiset ajatukset ja Vänrikki Stool.

Vierailija
9/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapinen ja elämän alkeet opas.

Vierailija
10/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti varteenotettava korkeakouluopiskelija niin ymmärrät ettei sillä mitä muut ovat kirjahyllystäsi mieltä ole mitään merkitystä. Korkeakulttuurin perusteokset voi lainata kirjastosta joten niitä ei tarvita hyllyyn.

Juuri näin. Olen kaupallisen alan/viestinnän opiskelija ja kirjahyllyssä taitaa olla romaanien seassa pari hassua kirjaston poistohyllystä napattua kirjaa jostain mediasuhteista ja PR:stä. Noitakaan en ikinä ole tarvinnut, koulun kirjaston tarjonta, myös E-kirjoissa, on hyvin laaja.

Vierailija
11/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon alasta ja omista kiinnostuksen kohteistasi, sekä osin siitäkin, mitä tulet aikanaan työksesi tekemään. Joillain aloilla kirjoja ei juuri edes tarvita, mutta toisilla ne voivat olla hyvinkin keskeisiä. 

Vierailija
12/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas hyvä esimerkki siitä minkälaisia korkeasti koulutettuja suomessa on.

Eivät osaa edes itse päätellä mitä kirjoja kirjahyllystä pitäisi löytyä vaan sekin pitää kysyä muilta.

Vierailija
13/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotettavauus.

Nojoo, mutta emmä nyt luottaisi johonkin fyysinen esineeseenkään niin paljon, kaikkihan menee rikki niin nopeasti.

Itse ainakin oikeesti tärkeiden tiedostojen, esim. gradun, kanssa tallensin tasaisin väliajoin pariin eri pilveen ja kovalevylle.

Vierailija
14/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö oikeasti kaikki niitä kirottuja e-kirjoja?

Sanokaa mua vanhanaikaiseksi, mutta ei ole tavallisen koulukirjan voittanutta! Hakkaa ekirjat 6-0.

Vierailija
15/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttää tää kun koetaan että sillä kirjahyllyllä pitäisi esittää jotain, mikset osta sellaisia kirjoja joiden koet sivistävän itseäsi ja joista nautit? Mulla on lonely planeteja, venäläisiä klassikoita, suomalaisia klassikoita, chick-litiä, populaaritiedekirjoja, harry patterit, alani kirjoja, lomadekkareita agatha christiestä lähtien ja kaikenlaista muuta. En tosin ole enää opiskelija vaan yliopistosta valmistunut, mutta en tiedä kuka määrittelee että onko kirjahyllyni varteenotettava? Eniten ärsyttää ne joiden kirjahylly on teennäisesti täynnä esim. Muotikirjoja joita ei ole koskaan luettu, mutta Chanel, DKNY, Dior ym. Nimet näkyy kivasti. Tai noh, mikä minä olen sanomaan jos joku käyttää kirjoja sistuselementteinä, uudenkarhea ja lukematon kirja nyt minusta on vain surullista.

Vierailija
16/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastokortti. Tai no sen pitäisi olla lompakossa.

Vierailija
17/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö oikeasti kaikki niitä kirottuja e-kirjoja?

Sanokaa mua vanhanaikaiseksi, mutta ei ole tavallisen koulukirjan voittanutta! Hakkaa ekirjat 6-0.

Olet vanhanaikainen. Ole hyvä!

Vierailija
18/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen it-alaa ja meitä on kielletty säilömästä mitään tärkeää pelkästään sinne, vaan vähintäänkin kolmeen eri paikkaan, joista yksi ehdottomasti ulkoinen muisti. Pilvipalveluihin EI VOI luottaa.

Omassa hyllyssäni on ohjelmointikirjoja ja kansioita kun tykkään tulostella materiaaleja ihan wanhanaikaiselle paperille. Mitään korkeakulttuuria ei ehdi lukemaan kun on niin kiinni kouluhommissa...

Vierailija
19/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos opiskelijatytön kirjahyllystä löytyisi vaikkapa viskipullo. Kuvittele tilanne. Olette juuri tavanneet ja tulleet tytön kotiin lumituiskuisesta yöstä. Sitten laittaisitte takit naulaan, tyttö laittaisi kynttilöitä ja lämmittäisi viskitotia. Sitten istuisitte sohvalle lähekkäin ja... (Tässä kohdassa tulee romanttista musiikkia ja kamera siirtyy ikkunaan kuvaamaan talviyötä... )

Vierailija
20/41 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsekkaan kirjahyllyn.

Jos on imbesillejä kirjoja, niin alan varovaisesti haastatella tyyppiä. Yleensä ne on kirjojaan parempia.

Jos ei oo kirjoja, niin yleensä on tyhmä ja sivistymätön. Ei aatetta, ei historiaa, ei taustaa. Eli ei mitään yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän