The Fall, on se Gillian Anderson vaan hyvä näyttelijä
Katselin koko uuden tuotantokauden putkeen. Tuleekohan tuohon enää jatkoa?
Kommentit (11)
Jatkoa ei ole tulossa, kolmas kausi oli viimeinen.
Minusta se vika kausi oli hyvä, vaikka olikin erilainen kuin ne kaksi muuta. Siinä vikassa oli kuitenkin paljon käänteitä jotka piti jännitystä yllä.
Ihan niin tiivistunnelmainen tämä kolmas kausi ei ollut, kun murhaaja oli saatu kiinni, mutta mielestäni todella hyvä kuitenkin. Sen Sallyn kohtalo jäi vähän auki.
MInusta taas Anderson on aika lailla yhden ilmeen ja tunnetilan näyttelijä. Toki parhaat näyttelijät näyttelevät aina itseään, mutta tässä ei ole ihan siitä kyse. Anderson on privaatissa ilmeikäs ihminen.
Vierailija kirjoitti:
MInusta taas Anderson on aika lailla yhden ilmeen ja tunnetilan näyttelijä. Toki parhaat näyttelijät näyttelevät aina itseään, mutta tässä ei ole ihan siitä kyse. Anderson on privaatissa ilmeikäs ihminen.
Mä voisin katsella niitä lähikuvia sen kasvoista vaikka kuinka kauan, sen kasvoissa on jotain sellaista että niitä jää tuijottamaan. Hyvin pienet eleet ilmaisivat paljon.
Onko kolmas jo Netflixissä?
Pidin kahdesta ensimmäisestä ja Andersonistakin, sen eleettömyydessä on jotain kovin seksikästä.
Myös sen nuori rakastaja on tosi hyvännäköinen - tarkoitan sitä, joka menehtyi sarjan alussa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kolmas jo Netflixissä?
Pidin kahdesta ensimmäisestä ja Andersonistakin, sen eleettömyydessä on jotain kovin seksikästä.
Myös sen nuori rakastaja on tosi hyvännäköinen - tarkoitan sitä, joka menehtyi sarjan alussa.
On tullut Netflixiin.
Minäkin olen fanittanut sarjaa, ja Andersonin roolihahmo on aivan lumoava. Olen niin pahasti sen pauloissa, että olen alkanut harkita tulevalle vauvalleni nimeksi Stellaa, mikäli tulee tyttö. :D Aiemmin olen mieltänyt sen sellaiseksi nirppanokkaisen lähiötenavan nimeksi, eikä se ole kuulunut yhtään suosikkeihini, mutta tuolle hahmolle se sopii kuin nenä päähän, kuulostaa vakuuttavalta ja kauniilta.
Sori, meni vähän sivuraiteille. Minua olisi kiinnostanut myös sen apulaispoliisipäällikön elämä vähän syvemmin. Minulta meni jotenkin ohi, mikä hänet ajoi ryyppäämään.
GA:n/Stellan puhetyyli ja ääni on ihanan rauhoittava. Sen lukemia äänikirjoja olisi kiva kuunnella.
Katsoin kolmannen kauden lähes putkeen.
Pidin kovasti, mua ei ollenkaan häirinny hidas tempo, päinvastoin. Jännite säilyi loppuun asti.
Toivon että Stella Gibson saisi uusia rikoksia ratkaistavakseen. Anderson on ihana.
Mun mielestä toi kolmas tuotantokausi oli tavattoman tylsä verrattuna kahteen ensimmäiseen. Tai sitten en vain ollut moodilla tuollaiseen psykologiseen pohdintaan.