Vieläkö UGG-kengät ovat muotia nuorten naisten keskuudessa?
En ole nähnyt enää samalla tavalla kuin pari vuotta sitten. :(
Kommentit (14)
Mulla on ollut aidot uggit pari vuotta käytössä. Ei kiinnosta onko muodissa mutta perhanan hyvät kunnon pakkasilla!
Jep. Niillä on nyt uusi tuleminen. Ovat taas pop!
Kannaton jalkine tuppaa olemaan aika liukas ja mokkanahka ei oikein tykkää loskasta.
Sellasiet halvat kopiot on mukavat. En halua aitoja, koska en käytä turkiksia. Lisäksi Ugg on amerikkalainen merkki, jonka kengät tehdään Kiinassa.
Minusta UGGit tai EMUt on parhaimmat kengät tähän säähän. Mulla on kahdessa värissä, jotta sopivat asuun kuin asuun.
"En halua aitoja, koska en käytä turkiksia." Siis täh?
Lampaat joka tapauksessa teurastetaan. Mitä sille nahalle pitäisi tehdä? Heittää pois? Viisainta kai on käyttää kaikki osat eläimestä niin pitkälle kuin mahdollista. Toisekseen keinonahkakengät eivät ole mistään kotoisin, hiostavat ja lyhytikäiset.
h_ki kirjoitti:
Kannaton jalkine tuppaa olemaan aika liukas ja mokkanahka ei oikein tykkää loskasta.
Tämä siksi, että niitä ei olekaan tarkoitettu ulkokäyttöön. Varsinkaan Suomen olosuhteissa.
Voiko vanhempi nainen niitä sitten käyttää?
Olen reilusti keski-ikänen ja juuri katselin zalandosta nilkkamallia, että pitäis ostaa.
Oli muotia tai ei, minä käytän niitä kokonaan neulosta olevia uggeja. Ei siis mokkanahkaa vaan kudottua. Äärettömän lämpimät eivätkä ole liukkaat kun tulee ulkoa sisälle. Hirvittää aina kun pitää kulkea korollisilla nilkkureilla ja kantalaput ovat hengenvaarallisen liukkaat.
Tarkoitatko nyt niitä aitoja Uggeja vai joitakin Tokmannista ostettuja 10€:n linttanoita?
Ne aidot on aina muodissa ja näkyy katukuvassa mielestäni yhtä paljon kuin aiemminkin.