Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halasi ystäväänsä

Vierailija
10.11.2016 |

yhtenä baari-iltana kun olimme vaihtamassa kuppilaa. Nainen on kaunis ja portsari katsoi "merkitsevästi". Vieläkin ottaa päähän.

Sama nainen käy juhlimassa erään toisen miespuolisen varatun kaverinsa kanssa. Tämänkin nainen on mustasukkainen.

Miksi jotkut naiset käyttäytyvät näin? Tuo nainen on niin mukava.

Mies tosin myönsi, että vuosia sitten he suutelivat ja kopeloivat baari-iltoina...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo aloituksesi ajatuksella.

Vierailija
2/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vaan päähän kun ex oli samanlainen halailija.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisu on se ettet enää päästä miestä baariin etkä anna sen pitää itään yhteyttä kyseiseen naiseen

Vierailija
4/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet halailevat aina naispuolisia ystäviään. Etkö tätä tiennyt.

Vierailija
5/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et omista miestäsi, eikä hänen koko elämänsä pyöri sinun ympärilläsi. Hyväksy se, ettet vajoa enää syvemmälle prinsessasyndroomaasi.

Vierailija
6/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kyllä mukava tyyppi, oikeasti. En vain voi sietää häntä. Aiheuttaa alemmuudentunnetta. Jään hänen varjoonsa.

Ap

Vierailija
7/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et omista miestäsi, eikä hänen koko elämänsä pyöri sinun ympärilläsi. Hyväksy se, ettet vajoa enää syvemmälle prinsessasyndroomaasi.

Sinä et ole koskaan omistanut yhtään naista, joten tämä keskustelu ei ole sinua varten.

Ap

Vierailija
8/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole koskaan omistanut yhtään naista, joten tämä keskustelu ei ole sinua varten.

Ap

En olekaan, vaan olen jaannut elämäni tasavertaisesti naisen kanssa. Ei kannata kirjoittaa jos ei kestä kritiikkiä.

Vierailija
9/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti kaunis, joten miehen pitäisi pitää minua täydellisenä.

Ap

Vierailija
10/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En olekaan, vaan olen jaannut elämäni tasavertaisesti naisen kanssa. Ei kannata kirjoittaa jos ei kestä kritiikkiä.

"Jaannut"? Ei kannata kirjoittaa jos ei osaa suomea. Kumppanisi ei taida olla äidinkielenopettaja.

Ap

Vierailija
11/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet tainnut katsoa liikaa prinsessaleffoja pienenä? Se että mies halaa naispuolista ystäväänsä ei tarkoita sitä että ei pitäisi sinua kauniina. Kuuntele nyt itseäsi aikuinen nainen.

Vierailija
12/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet tainnut katsoa liikaa prinsessaleffoja pienenä? Se että mies halaa naispuolista ystäväänsä ei tarkoita sitä että ei pitäisi sinua kauniina. Kuuntele nyt itseäsi aikuinen nainen.

En ole katsonut. Minua vain haukuttiin koko lapsuus rumaksi.

Ap

Vierailija
13/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

"Jaannut"? Ei kannata kirjoittaa jos ei osaa suomea. Kumppanisi ei taida olla äidinkielenopettaja.

Ap

Pyh, no ainakaan minun kumppanini ei ole epävarma ja mustasukkainen kuten eräät toiset...

Vierailija
14/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Pyh, no ainakaan minun kumppanini ei ole epävarma ja mustasukkainen kuten eräät toiset...

Hyi, kuka mies käyttää sanaa "pyh"?

Ap

Vierailija
15/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tulihan se uhrikortti sieltä.

Vierailija
16/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tulihan se uhrikortti sieltä.

Ja kiusaaja sieltä

Vierailija
17/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

trololollollolollololoooo

Vierailija
18/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhtenä baari-iltana kun olimme vaihtamassa kuppilaa. Nainen on kaunis ja portsari katsoi "merkitsevästi". Vieläkin ottaa päähän.

Sama nainen käy juhlimassa erään toisen miespuolisen varatun kaverinsa kanssa. Tämänkin nainen on mustasukkainen.

Miksi jotkut naiset käyttäytyvät näin? Tuo nainen on niin mukava.

Mies tosin myönsi, että vuosia sitten he suutelivat ja kopeloivat baari-iltoina...

Haluaako miehesi karhun syliin?

Vierailija
19/22 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo portsarin katse nyt liittyy tähän? Portsarin olisi pitänyt katsoa sinua?

Vierailija
20/22 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä oon se nainen jota miehet halailee. Minä nyt vaan oon sellainen.  Näytän tunteeni, oli kiva nähdä, halataan kun tavataan.

Mutta en minä silti halua panna niiden kanssa. Mulla on oma mies joka riittää ja jota mä rakastan.

Ja ihan sama miten portsarit katsoo.

No, ehkä tää on provo... Mutta oli tai ei, niin kaikenlaisia kaheleita maa päällään kuitenkin kantaa. Toiset näkee "merkitseviä" katseita, se voi olla ensi merkki siitä että kohta iitä merkkejä alkaa ilmestyä muuallekin, talon seiniin ja vessanpönttöihin yms... (skitsofrenia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi