Listataan paskoja elokuvia
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Pilvikartasto.
En katsonut sitä edes ihan loppuun, joka toki osittain vesittää tätä arviota, mutta ei sitä sekasotkua kyllä mikään loppu pelasta. Näyttelijätyökin oli ihan ala-arvoista. En ole koskaan nähnyt Tom Hanksiltä niin surkeita rooleja kuin tässä. Siitä on jo pari vuotta kun sitä yritin katsoa, enkä ole koskaan pitkästynyt niin pahasti minkään elokuvan parissa. Ehkä pitää antaa sille joskus vielä uusi yritys. Jos joku on siitä pitänyt, saa kertoa.
Minä tykkään kovasti! Ekalla katselulla se oli outo enkä oikein päässyt sisään, mutta se alkoi aueta heti seuraavasta katselukerrasta eteenpäin. Hyvää näyttelemistä ja aivan loistava soundtrack. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvikartasto.
En katsonut sitä edes ihan loppuun, joka toki osittain vesittää tätä arviota, mutta ei sitä sekasotkua kyllä mikään loppu pelasta. Näyttelijätyökin oli ihan ala-arvoista. En ole koskaan nähnyt Tom Hanksiltä niin surkeita rooleja kuin tässä. Siitä on jo pari vuotta kun sitä yritin katsoa, enkä ole koskaan pitkästynyt niin pahasti minkään elokuvan parissa. Ehkä pitää antaa sille joskus vielä uusi yritys. Jos joku on siitä pitänyt, saa kertoa.
Minä tykkään kovasti! Ekalla katselulla se oli outo enkä oikein päässyt sisään, mutta se alkoi aueta heti seuraavasta katselukerrasta eteenpäin. Hyvää näyttelemistä ja aivan loistava soundtrack. Suosittelen!
Täytyy sitten vissiin antaa sille uusi mahdollisuus. Odotin siltä silloin aika paljon etukäteen ja olin myös aika väsynyt kun katsoin sen ja siksi petyin kyllä pahasti.
Ainoat oikeat. Liian lapsellinen ja melkein kaikki hahmot retardeja.
Sinkkuelämää elokuvat. Ei toimi, sarjana hauskempi.
Lilya Forever.
Mielenkiintoinen aihe mutta leffa on toteutettu niiiiiin huonosti ja selvästi pienellä budjetilla. Yksi huonoimmista leffoista mitä olen nähnyt!
Luokkakokous 2
Ei ole kovin hyvä jos näin 10 kertaa elokuvan aikana miettii, että millon tämä loppuu
Varekset, ihan ekoja lukuun ottamatta
Minulla ainakin Avatar herätti kamalaa myötähäpeää.
Basic instict 2