Ihan hirveää!!!! Olin treffeillä ja istuttiin lähes koko treffit. Ja kun mies nousi lopulta seisomaan selvisii jtn ihan hirveää....
Siis juttu meni niin, että mulla oli treffit.
Mies istui jo pöydässä ja ei kerennyt nousta kunnolla seisomaan.
Meinasi nousta ja pistää takkini naulakkoon, mutta minä kerkesin nopeampana istumaan ja ottamaan takin selkänojalle.
No söimme ja oleskelimme ravintolassa pitkään. Istuimme siis kokoajan ja mies näytti siistiltä n. 28 vuotiaalta. Päällään harmaa neulepaita. (Parta ajeltu/ ei kasvanut) ei ollut siis edes sänkeä.
Lyhyeksi siistityt hiukset ja aavistuksen pyöreä.
Ei mikään lihava kumminkaan. Oisin veikannu, että paino on aika tarkalleen siinä pituus -100 tai ehkä vähän yli.
Kaikki meni hyvin ja jne...
Kiinnittin kuitenkin huomiota, että mies on istuessaan saman "pituinen" kuin minä ( 164cm) en edes ole mikään pitkä selkänen vaan selkäni on aika lyhtyt jopa.
No siinä kohtaa, kun nousimme seisomaan huomasin, että tuo mies oli melkein mun pitunen :00000
Ehkä korkeintaan oli 168cm. 170 cm ei varmasti ylity!!!
Siis toi oli mulle oikeesti kauhee romahdus! Tiiän, että tää on pinnallista, mutta en voi tälle vaan mitään.
Haluun kuitenkin, että mies on minua ollessani korkkateissa, huomattavasti pidempi eli korkkarit niin oon n. 170cm ja miehen pitäis vähintää olla 180cm tai no ihan minimissään 176cm-178cm!!! Ei yhtään sen alle!!
Tiiän, et oon varmaa hirvee ihminen mut tää asia häiritsee minua!
Kommentit (25)
Mä olisin häipynyt paikalta saman tien, jos mies ei noussut ylös paikaltaan ja tervehtinyt halaten seisaaltaan. Epäkohteliasta vaan istua, kun uusi deitti tulee paikalle.
En ikinä sopisi treffejä miehen kanssa tietämättä tämän pituutta! Juuri jotta välttyy tämmöisiltä manleteilta. Oma mies on 189 cm eli just hyvä.
Jos miehen pituutta ei lue Tinderissä/nettiprofiilissa, se on AINA lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämäästä taidettu ottaa.
Se oli hauska jaksa,Samanthahan huomasi että lyhyydestä huolimatta miehellä oli muita avuja,ja heillä oli loppujen lopuksi kahden viikon suhde, joka oli Samanthan mittapuulla pitkä parisuhde.
Eli jos ap on oikeasti päätynyt treffeille liian lyhyen miehen kanssa, ei nyt heti kannata hylätä yhden vian takia muuten hyvää tyyppiä.
Odotin muuten otsikon perusteella jotain paljon dramaattisempaa paljastusta treffukumppanista. Esimerkiksi Frendeissä Chanler tapasi ihanan naisen, ja heillä meni hyvin, kunnes selvisi että naisella on tekojalka.
Kyllä sitä vähän saa olla ronkeli, ei kai sitä parane sellaistakaan kumppania valita että alkaa joka kerta ärsyttämään kun näkee toisen :)
Ei hätää.
T.M181/17cm