Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarhatäti antoi suukon lapseni poskelle!

Vierailija
10.11.2016 |

Lasta hakiessa tuikkasi suukon lapselle. Saako noin tehdä..?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä minulle kelpaisi eräiden tarhantätien suudelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhatäti 😂 No joo, ehkä vähän mautonta, halaamisen ja vilkuttamisen ja heippojen huikkaamisen ymmärrän vielä. Suukko, vähän liikaa kyllä.

Vierailija
4/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, kamalaa! Ei hellyyttä saa osoittaa. Menikö sun lapsi pilalle? Traumat ja loppuikä terapiaa?

Vierailija
5/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa!

Keski-Euroopassa tapa ei oo mitenkään omituinen. Suomalaiset onkin todella outoa väkeä. Jokaisella täytyy olla 2 metrin tyhjä hajuväli kaikkiin. Toivottavasti sun lapsikin oppii sen. Kauheeta jos oppiskin erilaiseks kuin sä.

Vierailija
6/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg kamalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :OOO horror! Tee lasu asap!

Vierailija
7/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut päiväkodissa töissä ja siellä monet hoitajat saattoivat antaa pusun lapsen poskelle tai otsalle.

Vierailija
8/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhatädeistä tulee jotenkin tosi kiimanen olo vaikken tarhassa ole ollut 25 vuoteen. Ne on joko sellaisia nuoria tummahiuksisia ja hyväper****** tai sitten sellaisia kunnon keski-ikäisiä isorint***** mammoja. Molempi parempi, kyllä on mahtavaa olla mies...

Vierailija
9/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen päiväkodissa ja varsinkin tytöt oikein kerjäävät suukkoja poskelle, ja eihän siitä voi kieltäytyä. :)

M26

Vierailija
10/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks :(

Kaiken maailman namutätejä sitä nykypäivänä onkin.. Minäkin törmäsin kerran yhteen joka kaupan karkkihyllyllä antoi karkkia pojalleni.

Vierailija
11/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks :(

Kaiken maailman namutätejä sitä nykypäivänä onkin.. Minäkin törmäsin kerran yhteen joka kaupan karkkihyllyllä antoi karkkia pojalleni.

Oliko maksanut karkit?

Vierailija
12/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh:/

Vierailija
13/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsille tarhatätit on läheisiä turvallisia ihmisiä. Sikäli onnekasta että samat hoitajat olleet vuosia. Samoin kun se että kolme veljestä saaneet olla aina samalla osastollakin. En paheksuisi yhtään poskisuukkoa. Kunhan ei huulille pussaile :)

Vierailija
14/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Suomessa saa!!!! Muissa maissa voi kyllä tapahtua.

Vierailija
15/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä mieltä lapsi itse asiasta on. Hänellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen vaikka onkin vain lapsi.

Vierailija
16/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehännon siis ihana ja rakastava tarhatäti!

Mutta kyllä mieluummin pitäisi olla hapannaama, joka panee lapset järjestykseen huutaen ja tiuskii, että lapset ovat niin inhottavia, ettei heistä voi kukaan pitää ja sylkäisee päälle.

Vierailija
17/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas belgialainen pomoni antaa suudelmat kummallekin poskelle aina kuin nähdään. Ensimmäisen kerran olin ööö, mutta nyt kyllä olen mannermaisiin tapoihin vähitellen tottunut. Hienoa, että tarhantäti opettaa hyviä tapoja ette tyttäresi sitten ole mikään pökkelö seurustellessaan muunmaalaisten kanssa. Tulee niin KultaKatriina mainos mieleen tästä:)

Vierailija
18/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasta hakiessa tuikkasi suukon lapselle. Saako noin tehdä..?

Niillä on varmaan suhde. :( Jätä se sika!

Vierailija
19/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten se oli setä! Lapsesi taitaa olla todella suloinen kun tarhassa suukotellaan koko ajan.

Vierailija
20/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas belgialainen pomoni antaa suudelmat kummallekin poskelle aina kuin nähdään. Ensimmäisen kerran olin ööö, mutta nyt kyllä olen mannermaisiin tapoihin vähitellen tottunut. Hienoa, että tarhantäti opettaa hyviä tapoja ette tyttäresi sitten ole mikään pökkelö seurustellessaan muunmaalaisten kanssa. Tulee niin KultaKatriina mainos mieleen tästä:)

Tulisipa Trumppi puristamaan tarhatätiä persauksesta niin oppisi amerikkalaisiakin tapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi