Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarhatäti antoi suukon lapseni poskelle!

Vierailija
10.11.2016 |

Lasta hakiessa tuikkasi suukon lapselle. Saako noin tehdä..?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä inhottavampaa tapahtui mun lapselleni. Olimme synnytyssairaalassa ja hän oli aivan vastasyntynyt. Kätilö laittoi sormensa vauvani suuhun ja sanoi, että tämä on hauskaa tehdä, kun näkee, miten valtavan voimakas on vauvan imurefleksi.

Minusta tuo oli erittäin epähygieenistä. Ei ollut mikään tutkimustilanne. Tuli ihan käytävältä vaan katsomaan vointiamme. Ei desinfioinut käsiään huoneeseen tultuaan eikä ollut hanskaa. Sinne vaan likainen sormi vauvan täysin bakteerittomaan suuhun. Vielä kun sairaalassa on pöpöjä. Miksi

Vierailija
22/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutelen tarhatätiä joka päivä. Se asuu mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hoitotäti sun lapsella. Tykkää lapsestasi selvästi. Lapsesi on oikea onnenmyyrä kun kylmässä maailmassa kohtaa lämpöä. Olisit mielissäsi. Taivas meitä suomalaisia pakastekaloja.

Vierailija
24/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes tuossa voi tarttua. Se on joskus niin lievänä tutkimusten mukaan, ettei sitä havaitse, mutta tartuttaa. (Aiemmin ajateltiin tarttuvan oireettomassa vaiheessa, mutta nyt ajatellaan näin.)

Vierailija
25/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herpes voi tarttua muuallekin kuin alapäähän tai huuliin, jos joku ei tätä tiennyt.

Tunnen yhden, jolla on herpes tutkitusti sormessaan ja yhdellä tiedän olevan poskessaan.

Vierailija
26/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että kukaan vieras ihminen pussaa omia lapsiani. Saatan olla sitten yliherkkä, mutta tuo olisi todella inhottavaa omasta mielestäni.

Vierailija
27/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää taas...!

Todellisuudesta vieraantuminen osa 654313213.

Täytyy sanoa että nyt oli typerin aloitus pitkään aikaan. Toivottavasti provo.

Vierailija
28/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä tädit pussailevat lapsia tullen mennen, ei ihme, että taudit leviävät, eli ei saa pussailla.  Asiatonta pussailla olipa sitten poskellekin.  Suulle en pussaile itsekään koskaan omia lapsiani, se ei ole asiallista.  Koska tuttiakaan ei saa oman suunsa kautta antaa lapselle kun karries tarttuu niin miksi tartuttaisin sen muutoin.  Saati että kaikenmaailman muut ihmiset tartuttaisivat herpestä lapseeni. EI ja EI.

Vierailija
29/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työskentelen päiväkodissa ja varsinkin tytöt oikein kerjäävät suukkoja poskelle, ja eihän siitä voi kieltäytyä. :)

M26

=)

Vierailija
30/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä inhottavampaa tapahtui mun lapselleni. Olimme synnytyssairaalassa ja hän oli aivan vastasyntynyt. Kätilö laittoi sormensa vauvani suuhun ja sanoi, että tämä on hauskaa tehdä, kun näkee, miten valtavan voimakas on vauvan imurefleksi.

Minusta tuo oli erittäin epähygieenistä. Ei ollut mikään tutkimustilanne. Tuli ihan käytävältä vaan katsomaan vointiamme. Ei desinfioinut käsiään huoneeseen tultuaan eikä ollut hanskaa. Sinne vaan likainen sormi vauvan täysin bakteerittomaan suuhun. Vielä kun sairaalassa on pöpöjä. Miksi

Uskomatonta näitä muka ammatti-ihmisiä.  Itse yrittää varoa kaikin keinoin vastasyntynyttä niin nämä sitten tekevät tuollaista.  Jää ikuisesti mieleen ja arvatkaapa hoitsut lisääkö se teidän arvostustanne?

Vierailija
31/31 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa. Suomessa alaikäisiin koskeminen muiden kuin omien vanhempien toimesta on sallittua vain jos lapsi pelastetaan jostain hengenvaarasta, ei missään muussa tilanteessa koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi