Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K18-baareja Helsingissä?

Vierailija
10.11.2016 |

Siskontyttö täytti 18 ja tahtois lähteä huomenna vähän tanssimaan ja rilluttelemaan. Itse oon 24, ja nopealla tsekkauksella ilmeisesti vähän kaikki mun suosikkipaikat on sellaisia, että niissä on vähän korkeampi ikäraja.

Mihinkäs tollaisen 18-vuotiaan veisi, minne ne pääsee ylipäätään sisään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarillo, Baarikärpänen

Vierailija
2/5 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikosti on joo 18-vuotiaille jytämestoja nykyään. Moniin paikkoihin pääsee vanhemmassa tai siistissä porukassa kuitenkin 18-vuotiaskin muakana sisään ellei näytä ihan lapselta.

K20 paikkoja on useampi.

Aiemman vastaajan listasta puuttui Club Vatican jonka luulen olevan K18 ja ehkä näistä vaihtoehdoista myös se paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset! Joo aika laihasti noita näyttää olevan nykyään.

Vierailija
4/5 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en ole koskaan käynyt tällaisissa K18- tai K20-paikoissa. Onko siellä jotain hurjaa, kuten alastomuutta? En edes tiennyt, että edes 18-vuotiaat eivät kaikkialle pääse. Mitä sellaisissa paikoissa sitten on niin aikuisille tarkoitettua?

N 25

Vierailija
5/5 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, en ole koskaan käynyt tällaisissa K18- tai K20-paikoissa. Onko siellä jotain hurjaa, kuten alastomuutta? En edes tiennyt, että edes 18-vuotiaat eivät kaikkialle pääse. Mitä sellaisissa paikoissa sitten on niin aikuisille tarkoitettua?

N 25

Ei ole.

Sellaisissa paikoissa on esim. 30-vuotiaita jotka eivät viihdy paikassa joka on täynnä 18-vuotiaita. Ja toisaalta 18-vuotias menee mielummin paikkaan jossa kaikki muut ei ole 50-vuotiaita, jostain syystä yläikärajoja näissä ei kuitenkaan koskaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän