Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet, menkat myöhässä mutta testit negaa

10.11.2016 |

Onko kohtalontovereita ?
Hei,olen 21 v perusterve nainen ja olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo pitkään, ja vihdoin tuntuu siltä että olisi voinut tärpätä. Minulla on käytössä clomifen ja pregnyl. Ovuloin pregnylin avulla kiertopäivänä 14 ja testasin sen ovulaatiotestillä ja normaalit ovulaatiolimat tulivat niinkuin aina. Melkein aina ovulaation jälkeen on alkanut "kuivakausi" , mutta tässä kierrossa sitä ei alkanutkaan. Myös minulle tavanomaiset pms oireet eivät tulleetkaan, mitkä minulla on ennen kuukautisia olleet pahat. Aloin jo tässä vaiheessa miettimään josko olisi tärpännyt. Ovulaatiosta on tällä hetkellä 21 päivää ja eikö normaali aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun ole kuitenkin 14-18pv ( maksimissaan) ja ovulaatiohan on myöhässä eivätkä ns kuukautiset? Nyt on meneillään kp 33/27-28 ja testit näyttävät negaa. Testejä olen tehnyt joka toinen päivä kuukautisten poisjäännistä lähtien. Raskausoireita tällä hetkellä on nenän tukkoisuus, lämmöt koholla 36.8-37.5, normaalilämpö siis 36 paikkeilla, selän jomotus, jatkuva nälkä, nännit arkuus, vatsan juiliminen ja turvotus, uupumus ja lisääntynyt valkovuoto ja ärtyneisyys. Mitään tuntemuksia menkoista ei ole todellakaan. Onko kohtalontovereita jotka ovat plussanneet myöhemmin? Kertokaa omia kokemuksia ja vinkkejä !

Kommentit (9)

1/9 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja piti lisätä noihin raskauoireisiin vielä, että jatkuva vilu. Eikä auta vaikka olis kuinka lämpimästi pukeutunut 🤔

2/9 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täysin samoja oireita ollu tässä raskaudessa. Nyt siis rv 5+3. Haaleen haamun sain kp 33/28-29. Ja vasta nyt pari pv sitten vahvemman. Sama oli keskimmäisestä lapsesta. Ja silloin sain kinuttua itseni verikokeisiin. Kun ei plussaa näkyny :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kestätte sen odottelun ennen kun varmistaa onko raskaana vai ei? Minulla ei pyöri muuta mielessä, odottelen vain alkaako menkat vai ei..  Mahakipua ja pahanolon tunnetta on ollut mutta minusta tuntuu että kuvittelen itselleni nämä .. Olisi ihana saada vertaistukea kun ei tuttavapiirissä ole ketään kellä olisi samankaltaisia kokemuksia..

4/9 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä oikeen kestäkään. Joka kuukausi sama juttu ja aina saa pettyä. Ajattelin ottaa asenteeks sen ettei jaksa enää ressata tai miettiä koko asiaa, ehkä se niin tepsii parhaiten! :) oli 2 vko menkat myöhässä ed. Kierrossa ja alko kuitenkin. Clomit sekoitti kierron kun oli ekaa kertaa käytössä. Saas nähdä tärppääkö nyt !

5/9 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks en oo ainut...pitäs vaan saada muuta ajateltavaa kun pelottaa et tällä stressaamisella vaan vaikeuttaa raskaaks tulemista

6/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikalailla samoja oireita kin aloittajalla, silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa oli alavatsa erilailla arka ja alaselkää poltteli tuhottomasti. Normaalisti mulla vatsasta niin kipeät menkat, että yksi päivä menee maatessa särkylääkkeiden voimin. Vaan nytpä ei tullut semmoisia kipuja.

Lämmöt oli myös koko ajan vähän koholla, väsymys oli ihan valtavaa, alavatsaa nippaili päivittäin ja olihan sitä vaikka mitä pientä oiretta mistä ajatteli, että olisikohan vaiko eikö.

Alotin testailun hätäpäissäni tosi aikasin, kp28/31. Testasin negoja 28-34/31. Alko usko jo loppua, mutta testasin vielä huvikseni kesken päivän kp 35/31 ja pamahtikin plussa ruutuun! Eli välillä antaa odotuttaa itseään.

Edellisessä raskaudessa joka päättyi keskenmenoon rv7 sain plussan vasta rv6 alussa.

Tsemppiä ja plussatuulia!!!

7/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dana kirjoitti:

Mulla oli aikalailla samoja oireita kin aloittajalla, silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa oli alavatsa erilailla arka ja alaselkää poltteli tuhottomasti. Normaalisti mulla vatsasta niin kipeät menkat, että yksi päivä menee maatessa särkylääkkeiden voimin. Vaan nytpä ei tullut semmoisia kipuja.

Lämmöt oli myös koko ajan vähän koholla, väsymys oli ihan valtavaa, alavatsaa nippaili päivittäin ja olihan sitä vaikka mitä pientä oiretta mistä ajatteli, että olisikohan vaiko eikö.

Alotin testailun hätäpäissäni tosi aikasin, kp28/31. Testasin negoja 28-34/31. Alko usko jo loppua, mutta testasin vielä huvikseni kesken päivän kp 35/31 ja pamahtikin plussa ruutuun! Eli välillä antaa odotuttaa itseään.

Edellisessä raskaudessa joka päättyi keskenmenoon rv7 sain plussan vasta rv6 alussa.

Tsemppiä ja plussatuulia!!!

Täällä sama! Plussasin pari viikkoa sitten kp 28/28 . Käsittämätöntä. Ei ollut mitään oireita tai epäilystä raskaudesta ja sieltä se tuli ! Nyt rv 7. Plussatuulia kaikille

Vierailija
8/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

emppu12 kirjoitti:

Miten te kestätte sen odottelun ennen kun varmistaa onko raskaana vai ei? Minulla ei pyöri muuta mielessä, odottelen vain alkaako menkat vai ei..  Mahakipua ja pahanolon tunnetta on ollut mutta minusta tuntuu että kuvittelen itselleni nämä .. Olisi ihana saada vertaistukea kun ei tuttavapiirissä ole ketään kellä olisi samankaltaisia kokemuksia..

Ajattelen sen niin, että se on tavallaan kivaa piinailua odottaa tietoa raskaudesta. Että siinä on mahdollisuus. Pahin mitä voi käydä on se, että ei ole raskaana. Tuntuu paljon kamalammalta piinailulta se, kun tietää, että on raskaana, mutta pitää jännittää onko tuulimuna/ kohdun ulkoinen/ viallinen... 

Vierailija
9/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

... toki yhtään vähättelemättä sitä turhautumista, kun ei nappaa kierrosta kiertoon. Itsellänikin ollut mutkikas tie, eikä tulevasta tietoa. Mutta jotenkin se mieli on aina tyynnyteltävä...