Raskaana vai ei ? Kuukautiset myöhässä ja testit negaa.
Onko kohtalontovereita ?
Hei,olen 21 v perusterve nainen ja olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta jo pitkään, ja vihdoin tuntuu siltä että olisi voinut tärpätä. Minulla on käytössä clomifen ja pregnyl. Ovuloin pregnylin avulla kiertopäivänä 14 ja testasin sen ovulaatiotestillä ja normaalit ovulaatiolimat tulivat niinkuin aina. Melkein aina ovulaation jälkeen on alkanut "kuivakausi" , mutta tässä kierrossa sitä ei alkanutkaan. Myös minulle tavanomaiset pms oireet eivät tulleetkaan, mitkä minulla on ennen kuukautisia olleet pahat. Aloin jo tässä vaiheessa miettimään josko olisi tärpännyt. Ovulaatiosta on tällä hetkellä 21 päivää ja eikö normaali aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun ole kuitenkin 14-18pv ( maksimissaan) ja ovulaatiohan on myöhässä eivätkä ns kuukautiset? Nyt on meneillään kp 33/27-28 ja testit näyttävät negaa. Testejä olen tehnyt joka toinen päivä kuukautisten poisjäännistä lähtien. Raskausoireita tällä hetkellä on nenän tukkoisuus, lämmöt koholla 36.8-37.5, normaalilämpö siis 36 paikkeilla, selän jomotus, jatkuva nälkä, nännit arkuus, vatsan juiliminen ja turvotus, uupumus ja lisääntynyt valkovuoto ja ärtyneisyys. Mitään tuntemuksia menkoista ei ole todellakaan. Onko kohtalontovereita jotka ovat plussanneet myöhemmin? Kertokaa omia kokemuksia ja vinkkejä !
Kommentit (3)
Ei tiedäkään, siksi toivoinkin löytäväni kohtalontovereita jolla olisi käynyt samoin, esimerkiksi clomifenin kanssa. :)
Odottaa kaksi päivää ja teet uuden testin. Ei täällä kukaan voi sanoa sun oireista mitään kun ne vaihtelee jokaisella. Mulla on ollu usean kerran kaikki klassiset raskauden oireet olematta raskaana ja vihdoin kun olin niin ne oireet alko vasta usea viikko kuukautisten poisjäännistä.
Mun vinkki on et mee lääkäriin ja verikokeisiin. Ei täällä kukaan voi tietää ootko raskaana vaikka kuinka selität oireita.