Kyllä se on niin, että turhauttaa niin maan perrrrr... Helppohan se on sanoa, että tehkää näin ja tehkää noin, mutta mitenkäs laitat toisen ihmisen tekemään?
Vaikka kuinka hyvin sovimmekin yhteen monilla tavoin, niin kyllä minua sitten rassaa kumppanin ajatukset suhteen etenemisestä. Siis HIRVEÄ HOPPU koko ajan eikä mitään voi katsella rauhassa. RASSAA, RASSAA ja rassaa, koko suhde alkaa rassaamaan. RASSAAMAAN, olenko nyt sanonut sen tarpeeksi monta kertaa? Täältä kun kyselee apua, on vastaus että tehkää, menkää, lopettakaa, aloittakaa jne. Miten laitat toisen ihmisen tekemään, menemään ja tätä ja tuota?! Minusta tuntuu että koko suhteen idea on mennyt menojaan, enää en vain voi nauttia hetkestä, vaan aina pitäisi olla valmis kiireenvilkkaa etenemään ja ajattelemaan milloin mitäkin suuria asioita, joiden tekeminen voi olla elämän isoin virhe. Minun puolestani saa olla koko suhde tässä, jos tällainen hoppuilu on sen perimmäinen tarkoitus. Minä pärjään ilmankin!!
PS. Älkää edes luulko, etten minä puhu ennen suhteen alkua isoista asioista. Minä nimenomaan kyselen läpi kaikki tärkeimmät asiat, jotta tiedän olla tuhlaamatta aikaani vääränlaiseen mieheen. Mutta alussa millään sanoilla ei ole todellista väliä, kaikki on siloteltua ja ympäripyöreää. Toisen sanoma "nopea eteneminen" on niin helppo kuvitella tyyliin 'kaksi vuotta suhdetta, sen jälkeen puhutaan mitä halutaan.' Kumpainenkin elelee omissa uskomuksissaan ja kuvitellaan, että ollaan samaa mieltä, ja sitten totuus paljastuu kun aikaa on jo tuhlattu.
Kommentit (10)
Ompa sulöa rasittava kirjotustyyli. En päässyt otsikkoa pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ompa sulöa rasittava kirjotustyyli. En päässyt otsikkoa pitemmälle.
Olkoon mitä tahansa.
En ymmärtänyt tosta mitään.
Mut joo, siis jos ei temperamentit synkkaa, odotukset synkkaa tai viestintä ei synkkaa, niin ei sille sitten mitään kai voi.
Mä en tajunnut mikä tossa oli se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut mikä tossa oli se ongelma.
Kyllä ymmärtäminen voi sitten olla hankalaa. KUMPPANIN HIRVEÄ HOPPU suhteen etenemisessä. SE on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt tosta mitään.
Mut joo, siis jos ei temperamentit synkkaa, odotukset synkkaa tai viestintä ei synkkaa, niin ei sille sitten mitään kai voi.
Parempi olla yksin ja rakentaa omaa elämää! Ap
SITÄ PAITSI ei kukaan koskaan puhu suoraan, että haluaa edetä NOPEASTI. Aina se on sitä että "melko nopeasti" ja muuta kiertelyä ja kaartelua, josta ei voi ottaa todellista tolkkua KUN EI TUNNE toista ihmistä. Olen kokenut ennenkin sen että kovasti silotellaan totuutta, kun minut halutaan suhteeseen. Ihan mukavaa olla niin hurmaava, mutta vähän voisi miettiä toisenkin ihmisen tunteita siinä huijailun lomassa.