Rv 29 klamydiatesti positiivinen
Sain tossa sitten just tietää että mieheni on pettänyt mua!
Alkuraskaudessa otettiin klamydiatesti joka oli negatiivinen.
Monta viikkoa jatkuneet alavatsakivut ,kipeät supistelut jotka oli hieman avanneet kohdunsuuta..lopuksi neuvolassa käskivät ottaa klamydianäytteen kun mitään muutakaan ei löytynyt (pissatulehdusta tai tulehduksia)
Epäuskoisena naureskelin et no joo otetaan nyt sitten et eipä sekään sitten kyllä mitään tule kertomaan..
Toisin kävi.
Ollaan oltu yhdessä 6v, meillä on 2 v poika entuudestaan.
Itkettää hävettää huolettaa. Meidän piti mennä naimisiin kun vauva syntyy. Kaiken piti olla hyvin.
Mies on perhekeskeinen, kiltti, aina sanonut elämäni mieheksi.
Nyt kaikki on ihan paskaa ihan epätodellinen olo mies väittää kivenkovaa ettei ole pettänyt.
Klamydiatestit otettiin myös esikoisesta ja aikoinaan silloin kun ruvettiin seurustelemaan, olivat negatiivisia.
Ei tollasta tautia nyt mistään vessanpytystäkään saa.. prkl !!! Onko kellekkään käynyt näin??? :(
Kommentit (9)
No ei oo käynyt noin. Sun mies on höylännyt paljaalla vierasta pimperoa.
Sanoisin arrivederci.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää on tuo kiistäminen kun lääkärin lappu on kourassa.
Itse laittaisin sellaisen ultimaattumin, että jos haluaa edes 1% mahdollisuuden suhteen jatkumiseen millään tasolla, niin nyt on oltava rehellinen tai sitten tämä oli tässä ja nyt.
Kornein tilanne, jossa itse olen ikinä ollut oli kun kumppani alkoi syyttää minua pettämisestä koska testeissä löytyi häneltä klamydia. No, menin testeihin eikä mulla ollut mitään - ei ollut ehtinyt tartuttaa muhun omaa tautiaan, jonka oli saanut baarista löytämältään yhden illan jutulta :D
Eikä? Onpa noloa miehelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin sellaisen ultimaattumin, että jos haluaa edes 1% mahdollisuuden suhteen jatkumiseen millään tasolla, niin nyt on oltava rehellinen tai sitten tämä oli tässä ja nyt.
Kornein tilanne, jossa itse olen ikinä ollut oli kun kumppani alkoi syyttää minua pettämisestä koska testeissä löytyi häneltä klamydia. No, menin testeihin eikä mulla ollut mitään - ei ollut ehtinyt tartuttaa muhun omaa tautiaan, jonka oli saanut baarista löytämältään yhden illan jutulta :D
Eikä? Onpa noloa miehelle..
Joo oli :D Ei jäänyt mulle edes niin paha mieli kun laitoin poikki koska en saanut sen tautia.
Voi ei :( olen pahoillani ! Itsekin pelkään mieheni pettävän... miksei sitä vaan sitten voi ensin erota ettei tarvitse satuttaa toista ! Voimia sinulle <3
Kivat sulle :D ei kyllä käy kateeksi
Nyt on kyllä pakko sanoa: JÄTÄ SE SIKA! Miten kukaan voi edes olla niin idiootti että pettää ilman kondomia? Ja vieläpä raskaana olevaa vaimoaan :(
Pistä se mies kärsimään oikein kunnolla. Pyydä kaikki apu ja tuki mitä vaan voit saada tuossa tilanteessa. Mies vastuuseen tekosistaan. Mies hoitamaan 2-vuotiasta ja sinä rentoutumaan johonkin. Kerro rehellisesti lähipiirille että mies petti sinua ja tartutti sinuun taudin, ei ole sinun häpeä vaan miehen.
Voimia <3
Vierailija kirjoitti:
No ei oo käynyt noin. Sun mies on höylännyt paljaalla vierasta pimperoa.
Sanoisin arrivederci.
Lisäksi on saattanut pistää alulle uuden lehtolapsenkin, ei jatkoon.
Valitettavasti kyseinen pöpö ei sitten tartu vessanpöntöstä, saunanlauteilta, uimahallista, kylpyläästä vaan sillä perinteisimmällä tavalla. Tai suuseksissä nieluun tai voi sen saada silmäänkin. Ja koska alkuraskaudessa testi ollut negatiivinen niin tartunta on uusi. Pidä pää kylmänä. Säälittävintä on, että miehesi jatkaa pettämistäsi valehtelemalla. Jaksamista ja tsemppi, sisko <3