Aion juoda neljä tonkkaa kyykkyviiniä jouluna
Kommentit (8)
Millä te muut saatte sen halvimman kuran noukittua sieltä lattian rajasta? Minulla selkä ja polvet niin huonossa kunnossa, ettei tahda päästä tarpeeksi kyykkyyn.
Aion polttaa kybäsäkin budia. Ja vois kai siinä vähän viiniäkin siemailla.
Vierailija kirjoitti:
Millä te muut saatte sen halvimman kuran noukittua sieltä lattian rajasta? Minulla selkä ja polvet niin huonossa kunnossa, ettei tahda päästä tarpeeksi kyykkyyn.
Kun on aloittanut kun on vielä ollut kunnossa, niin tuolla liikkeellä on uskomaton kuntoa ylläpitävä voima! Ja esimerkiksi jos otan kaksi pulloa kyykkistä, niin kyykyn kahdesti enkä hamsteroi molempia pulloja samalla kyykyllä. Pakarat onkin kuin terästä!
.
Kantsis ensin opetella suomen kieli ja sen mukana sellainen asia, että mikä ero on pullolla ja tonkalla. Entisaikojen lapsille tuollainen asia on aivan selvä. Tonkka on tonkka ja pullo on pullo.
Minulla oli viime jouluna kyykkyviininä Gato Negro Cabernet Sauvignon mutta en tykännyt. Liian karvasta. Mikähän olisi makeampaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä aina pyydän sitä nuorta miesmyyjää kyykkämään. Samalla saan silmänruokaa!
Kyykkyviini? Voi :D mitä nimityksiä keksitäänkin. Voihan sitäkin harkita jos ei kukkaa saa.
Paljonko sinulla on lomaa jouluna?