apua, en mennyt töihin koska kipeä ja mun on pakko liikkua työpaikan lähellä tänään
Koska aikaa ei voi enää perua. Ja tietysti iltapäivällä kun väki valuu töistä pois.
Miten varmistan ettei ainakaan esimies näe minua?
Mitä katua pitkin hiippailen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Niin onko sulla aika lääkäriin vai kampaajalle?
Terapiaan.
No silloin kävelet pää pystyssä terapiaan ja moikkaat ihan normaalisti työkavereita ja esimiestä jos ne tulevat vastaan. Asia ei kuulu niille pätkääkään. Jos sun esimies kysyy asiasta niin sille voit kertoa.
Sairauksia on erilaisia. Jos työntekijä on sairauslomalla esim. masennuksen vuoksi niin se ei tarkoita sitä että työntekijän pitäisi maata sängyssään sairausloman ajan vaan päin vastoin! Sängyssä makaaminen saattaa pahentaa sairautta ja olisi parempi että työntekijä menisi sairauslomallaan ulos, kävisi näyttelyissä ja konserteissa yms. Eli yritän vaan sanoa, että se että ole sairauslomalla ei tarkoita sitä että sun pitäisi välttämättä maata sängyssä. Se riippuu sairaudesta.
Voisit naamioitua naapurin Pertiksi.
Se että on työkyvytön omaan työhönsä ei tarkoita, että on kuollut. Elän yksin ja vaikka olen ollut kuinka sairas, itse olen kauppaan mennyt. Pakkohan se on, mutta työtäni en olisi jaksanut. Ap kulje vaan luimuilematta ja rehellisesti reittisi. Sanot, että pakollisia asioita hoidat, jos joku tulee kysymään.
Ei se nyt ihan vieressä ole mutta julkista liikennettä käyttävät menevät siitä lähistöltä.
Vierailija kirjoitti:
Se ett9ä on työkyvytön omaan työhönsä ei tarkoita, että on kuollut. Elän yksin ja vaikka olen ollut kuinka sairas, itse olen kauppaan mennyt. Pakkohan se on, mutta työtäni en olisi jaksanut. Ap kulje vaan luimuilematta ja rehellisesti reittisi. Sanot, että pakollisia asioita hoidat, jos joku tulee kysymään.
No siinä lähellä on Yliopiston Apteekki.
Joskus minäkin olen kokenut tuon jotenkin vaikeana, mutta sitten vapauduin, koska
- täytyyhän ihmisen käydä kaupassa sairaanakin itselle ja lapsille ruokaa hakemassa, aina ei ole puoliso/tutut auttamassa
- pakkohan sitä on käydä apteekissakin, jos ei ole oloa helpottavia lääkkeitä ole kotona
- koiraakin on pakko ulkoiluttaa pikalenkki, jos ei ole omaa pihaa
- toipilasvaiheessa on järkevääkin kokeilla pystyykö pikku kotihommia tekemään tai kärsiikö ulkoilmassa yhtään olla vai paheneeko olo - ei sitä suorilta jaloilta sairasvuoteelta pompata töihin, se on ihan hullua
Meen ehkä vaihtoehtoista reittiä pitkin ja vaklaan pysäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Joo tee niin, äläkä vain ota näitä hyviä neuvoja vastaan joita sulle tarjotaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tee niin, äläkä vain ota näitä hyviä neuvoja vastaan joita sulle tarjotaan!
D.
Niin onko sulla aika lääkäriin vai kampaajalle?