¤¤¤KESÄMASUJEN PERJANTAIPINO¤¤¤
Kommentit (24)
kiitos vastauksistanne ja kiinnostuin nyt todella tosta bailatino mamasta! meen varm ens vkola kokeilee? Ehkä siellä nähdään. Onko sua supistellut siellä ja ootko muuten jaksanut hyvin tunnin loppuun?
Onkohan vielä bailatinoa vauvoille? olin meinaan kuopuksen kanssa sellasessa ja hauskaa oli!
Onko sulla muuten tanssilenkkarit vai millaiset kengät/tossut?
Apuaa pitää varmaan jotkut trikootki ostaa.
Hoxa:
KYSYMYS: PUUTUUKO TEILLÄ YÖLLÄ KÄSI/KÄDET, KUN NUKUTTE?
Mulla puutuu ja se on tosi kiusallista, kun herää siihen, ettei käsissä ole tuntoa. Mä ilmeisesti nukun niiden päällä tai jotain?! Mun serkku kärsi samasta vaivasta ja mietinkin, et kuin yleistä se on..vessassa juoksemisen ja jalkojen särkemisen lisäksi.Mulla kans kolme viikkoo sitten särki kättä viikonverran. Aamuisin tiputtelin tavaroita kun otin sillä kädellä kiinni. Käsi puutui tosi helposti. Nyt monivitamiinikuurin myötä tämä vaiva on kadonnut. Ajattelin,että olis joku puutostila.
Tossa päivemmällä ihmettelin,että mitä tekisin kun oli ylienerginen olo. No lähdin sitten miehen mukaan kaupungille. Tuli sitten käytyä vaikka missä. Parturikampaamosta täydensin shampoo,hoitoaine varastoja. En ole sinnekkään päässyt pitkään aikaan. Kävin myös katsomassa leluliikkeessä yhtä nallepuh mobilea,jonka näin ennen joulua lehdessä. No mun säkällä valmistus oli lopetettu,joten saan sitten unohtaa sen saman tien. Nyt pitää sitten etsiä jotain muuta sen tilalle. Olin ajatellut vaavin sänkyyn nallepuh-teemaa! Nyt se menee mönkään. No ei voi mitään! Toisena teemana on leppisteema. Pitää nyt sitten toteuttaa se. Sitten kävin hakemassa lindexistä ne paljon puhutut rintaliivin pidennys palat. Ja nyt rintsikat on sopivat. JES! Ja sitten vielä kävin H&M:llä katselemassa vaaville vaatteita. Mun tuurilla vaan oli kaikki pienet koot loppu. Yks 44cm body oli,mutta mulla on melkein yks samantyylinen niin en viittinyt ottaa. Tuli sieltä ostettua puuvillainen kudottu pipo, hiippatyylinen myssy ja sitten sukat. Lopuks sitten käytiin vielä 2 ruokakaupassa. Katotaan tuleeko yöllä supparit! Toivottavasti ei.
Muuten tietääks joku miks tuteissa on viimeinen käyttöpäivä? Haittaako se jotain jos se päivä on mennyt umpeen?
Nyt lopetan tän palsta terrorisoinnin tältä päivältä ;)
Lilli81 28+4
Lilli81:
Kävin myös katsomassa leluliikkeessä yhtä nallepuh mobilea,jonka näin ennen joulua lehdessä. No mun säkällä valmistus oli lopetettu,joten saan sitten unohtaa sen saman tien. Nyt pitää sitten etsiä jotain muuta sen tilalle. Olin ajatellut vaavin sänkyyn nallepuh-teemaa! Nyt se menee mönkään. Muuten tietääks joku miks tuteissa on viimeinen käyttöpäivä? Haittaako se jotain jos se päivä on mennyt umpeen?Nyt lopetan tän palsta terrorisoinnin tältä päivältä ;)
Lilli81 28+4
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=27988710
oisko tämä oikeanlainen mobile :)
krisse
katellaan aamulla taas...
Mulla puutui esikoista odottaessa käsi/kädet yöllä, nukuinpa missä asennossa tahansa. Se alkoi ehkä näillä viikoilla (n. rv27+?) eikä siihen vaikuttanut, nukuinko käden päällä vaiko en. Sama näyttää toistuvan nyt. Olen kuullut monilta kavereiltani samaa eli taitaa olla aika yleistä ja normaalia, mistä lie sitten johtuu...
Charlotte ja poika 9,5kk ja rv28 tasan