Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko hyväntekeväisyyteen rahaa?

Vierailija
09.11.2016 |

Itse en anna kuin ihan joillekin harvalle, esim. veteraanikeräykseen ja Pelastusarmeijalle tai sitten katusoittajalle. Mutta mitkään isommat järjestöt eivät saa lanttiakaan. Kyse on monesti puhtaasti liiketoiminnasta, josta vain osa menee avustuskohteeseen. Sitä paitsi kun piisa Mäkinenkään ei anna, niin olen ominut tämän arvon häneltä. Arvommehan näkyvät käyttäytymisessämme.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan rahaa ja olen kk-lahjoittaja.

Minulla on asiat hyvin ja haluan auttaa heikompia.

T.keskituloinen

Vierailija
2/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Unicef lapsilisä 30€/kk olen maksanut jo vuosia, ehkä lähemmäs 10 vuotta.

Lisäksi lahjoitan rahaa aina mm. Elämä lapselle konsertin yhteydessä, nälkäpäivänä yms. Lisäksi luonnonkatastrofit saavat kukkaron nyörit aukeamaan mm. Haiti. Syyrian lapsille olen viimeksi lahjoittanut rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Minun pitäisi olla niissä saajana. 250€:n kk tuloillani.

nimim. preheen äiti

Vierailija
4/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna enää yhtään. Ennen lahjoitin kahteen kohteeseen säännöllisesti pari kertaa vuodessa ja muihin kohteisiin silloin tällöin.

Lopetin myös verenluovutuksen.

Vierailija
5/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan toisinaan antaa (Esim. kauneimpien Joululaulujen yhteydessä saatan antaa kolehtiin).  Mutta tulorajoitteiisena opiskelijana toivon, että vattimattomista tuloistani menevät verot kattaa myös rahallisen osuuteni " hyvän tekeväisyydestä." - Mieluummin toimin itse, jos vain voin kuin annan puhdasta rahaa. Mihinkään puhelinkeräyksiin, joissa minulles soitetaan- en halua osallistua ihan periaattesta. - En myöskään pidä pakkomyynnistä, jossa nn. järjestö lähettää esim arpoja, jotka sitten pitäisi lunastaa.    

Vierailija
6/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Johtuen omasta huonosta taloustilanteesta, mikä ei kyllä anna yhtään periksi muille almujen antamiselle ja lisäksi olen hieman epäileväinen sen suhteen, meneekö esimerkiksi hyväntekeväisyyskeräysten tuotot oikeasti sinne minne pitäisi eli perille saakka avustuksen kohteeseen. Ennemmin lähtisin itse konkreettisesti avustustyöhön kuin syytäisin rahaa, mistä en ole varma minne päätyy tai päätyykö edes perille saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän