Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suklaista perjantaita syys04mammelit!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saukko peräkoslassa:) Piti itsekin ensin miettiä kaks sekuntia ennen kuin tajusin. Minäkään en pahemmin perusta täytetyistä elukoista. Kotoa löytyy kärppä ja se menettelee.

Mimmu: Sähköpostissa olen kertonut siitä, että muutamme tän kuun lopulla Ouluun. Kerroin sen siellä ensin, koska en ollut vanhempiani lukuunottamatta kertonut muille. Mutta syysmammoille piti kertoa tottakai:) Mies sai sieltä töitä. Jännittää hirveästi ja haikea on mieli jättää KOkkolandian kaverit mutta tätä olen halunnut pitkään. Neljä vuotta on asuttu näillä nurkilla. Niin ja tänään on menny osoitteenmuutoskortit perille, joten nyt tämä on ihan julkista tietoa. Lapsi sisälläni tahtoi salata asian alkuun:)

Tämän päivän yhteenvetona sanottakoon, että ONni on ollut oma iloinen itsensä. Iltapuuroa yritti mies alkaa syöttään vaan Onnipa itki ihan kauheasti ja huusi äitii!!! Minä sitten syötin mega-annoksen ja Onni söi itse pienen pienen rahkapurkillisen päälle. Nimenomaan itse piti saada syödä. Mies ihmetteli, miten sain sen niin hyvin syömään. Niin ihmettelen minäkin...

Joku mikä lie leffa odottaa sekä yksi lonkero, jota olen himoinnut jo pitkään! Nams.

Nyt siis sohvalle.

Aa, noista synnytyksistä, joita mulla on takana yksi. Kukas se kirjoittikaan; olo oli kuin lihamyllyn läpi tulleella tai jotain sinne päin. NÄin oli. Aivan kauhea olo, istuminen sattui ja muutenkin olo oli raato kun oli monta melkein unetonta yötä takana, kun kotiuduttiin. Jännä havainto tuosta istumisesta. Renkaan kanssa kuljin osastolla mutta kun lähdettiin kotiin (itkien, iski se hormonimyllerrys varmaan ja semmonen olo, ettei tästä tule kotona mitään), jännitin automatkaa ja lapsen kantamista autoon niin kovasti, että istuin autossa ihan normaalisti. Eli yhtäkkiä alapää ei ollutkaan kipeä:) Mutta oli se oikeesti, kotona oli tovin aikaa vielä vaikeaa.

Nyt sinne sohvalle.

T-P

Vierailija
22/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oliki taas kiva nähdä pk-seudun äippiä! Kiitos järkkäri-Ayapille!

Ja ai että oli ihanaa olla ilman omia vahdittavia! Kun menin hakemaan ipanoita äidiltäni ni kumpikin huusi että " EI!!!" No, kiva et olivat viihtyneet ;-) En olis menny ees hakeen jos olisin ton tienny. Kampin olisin mäkin voinu kattoa.

Jatu: Joo, autossa loppu aika (siis maksettu parkkiaika...) ni katosin vähän hätäseen. Olis tullu kalliit kakut ;-) Joo, ei meidän tilanteen selkiämistä kannata alkaa oottaa jos aiotaan vielä tänä vuonna nähä... Olisko ens pe hyvä? Uus yritys tähän suuntaan? Se on meillä ainoo päivä ku ei mitään aamusella... Tietty keskiviikkona muskari ohi jo 11 maissa. Et riippuu vähän teidän aikataulusta...

T-P: Tosi kiva kuulla et Onnilla parempi jo. Oikeesti, jos johtuu siitä ni oikeesti ne lääkkeet auttaa nopeesti...

Aavis: Mites kurkun latistus? Viisaita kirjoittelit (taas) eilen. Mä otan aika rennosti tän elämän täällä kotona, siis siivousten yms. suhteen. Onneks mies tykkää rentoutua työpäivän jälkeen imuri-valssilla... Outo tyyppi.

Oon siis yh:na tän ja huomisen. Mies lähti työristeilylle. Just laitto viestiä ettei olis lähteny jos olis tienny millasia alaisia sillä on. Kuulemma kauheeta käytöstä; hirveetä huutoa ja tappelua kokoajan. Yök.

Lähetin muuten tänään ELÄMÄNI EKAN työhakemuksen. Ikinä ei oo tarttenu kirjallisesti hakea ku paikka on järjestyny muuten. Nyt yritän saada uudesta avattavasta paikasta viikonlopputöitä. Pääsis ns. harrastaan töitä... Olen tullut siihen lopputulokseen että kotona haluan periaatteessa olla mutta jotain olis kiva välillä päästä tekemään. Ja auttais ihan kivasti tuohon lompakon+tilin tyhjenemiseenkin... Jänskättää miten käy. Mut sehän on niiden häviö jos eivät mua ota. On vaikea olla vaatimaton kun tietää olevansa hyvä :)

Taidan mennä aikasin nukkuun, ipanat kuitenki herää ajoissa. Sassa oli jo kasilta nukkumassa ja poitsu puol ysi. Nam. Huomenna olis muumeja tuolla Tikkurissa. Ajattelin jos veis ipanat sinne kattoo, Sassa on ihan innoissaan kaikista sellasista.

Nyt tyhjeni pää.

No, jos Sassan tilannetta valotan vähän. Saattaa olla koivun alkaneen siitepölykauden kurjaa vaikutusta mutta tosiaan peruna ja päärynä lakkas menemästä (perunaa alko myös ökätä jos söi) ja bataattia 1 tl yritys sai aikaan oksennuksen. Kaikki ovat koivun kanssa ristiinreagoivia... Sopivia enää possu, poro, maissinaksut (pakastemaissi ainakaan ei, jauho pitäis kai koklaa) ja quinoa-murot. Kaura kysymysmerkillä koska tökkii, puistattaa... Nyt en ole edes koittanu. Et silleen. Hirmu kivaa :(

Nyt poistun.

Kerppu ja uinuvat ipanat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Neiti kiekaisee heti jos yrittääkin laittaa sänkyyn. Täytynee laittaa kuuma vesipullo hetkeksi sänkyä lämmittämään jos seuraavaksikin herää sänkyyn laiittoon.

Saamuskalle onnea tätiksi tulon johdosta! :-)

Sakemannipenni, ihanaa hauvantuoksua! :-)

Aamulla kun kömmin Rosan kanssa alakertaan (mies oli herännyt Sinin kanssa jo aiemmin) niin Sini tuli heti antamaan Rosalle pusun. Sini ei yleensä pusuja liiemmälti jakele. Kaupassa kun kävivät ja sieltä kotiutuivat, niin Sinillä oli hätä että missä Rosa on. Rosaa kun ei löytynyt alakerrasta. Täytyi käydä sitten Sinille näyttämässä että kyllä vauva on kotona, nukkumassa yläkerrassa. Eli ihan positiivisesti Sini on Rosaan suhtautunut. Tosin kaksi kertaa on yrittänyt potkaista Rosaa. En kuitenkaan usko sen olevan mustasukkaisuutta. Pieni ihminen ei vain ymmärrä ettei toista saa potkia.

Olin jo ehtinyt unohtaa vauva-ajoista pari asiaa; pyykkimäärän huiman kasvun ja että imettäminen on aluksi tuskallista. Vaikka nyt ei ole edes nännit vereslihalla. Sinikin oli tänään tomerana jääkaapilla. Ihmettelin että mitä se paitaansa nostelee ja jääkaapin ovea paukuttaa. Selvisihän se, maitorahkaahan neidin rinnuksille olisi täytynyt levittää. :-D

JOsko sitä nyt saisi Rosan sänkyyn. Hassua että lastenhuoneesta kuuluu kahdesta eri sängystä öisin tuhinaa. Ei vieläkään oikein sisäistä että nyt meillä on kaksi vauvaa.

Lila75, Sini ja Rosa pian 5vrk:tta