Olisiko sinusta imartelevaa vai pelottavaa jos joku
Kommentit (10)
Ois aika pelottavaa, varsinkin jos on ollut valmis maksamaan jopa siitä, että minut löytää käsiinsä (toivottavasti ei kirjaimellisesti käsiinsä). Saattaisin säikähtää.
Pelottavaa. Nykyään on kuitenkin facebook, linkedin, kaikenmaailman numeronhakupalvelut yms. Joten ihmisen löytää yleensä muutenkin. Jos joku entinen heila etsisi mut yksityisetsivät avulla, niin se olisi todella pelottavaa. Ja minä olen yleensä vielä tosi needy! Etsi se mielummin jostain somesta. Varmasti on jossain kun kaikkiin liityt ja etsit. Yksityisetsivä, ei.
Se olisi imartelevaa omalta kannaltani. En tiedä olisiko pelottava oikea sana, mutta outona pitäisin. Riippuu ehkä siitä kuka tämä etsijä olisi, että pitäisinkö pelottavana asiana. Saattaisi vähän pelottaa, jos se olisi vaikka joku minua koulussa kiusannut, sillä voisin epäillä, että hän yrittää järjestää jotain pahaa pääni menoksi.
Karmivaa, hyi hitto! Varmasti jonkun mielestä olisi romanttista, mutta multa olisi tiedossa todella tyly vastaanotto.
Riippuisi siitä kuka vanha tuttu on. Ei nyt ainakaan pelottaisi.
Varmaan se on ainut keino, jos sinulla ei ole hänen numeroa tai muutakaan keinoa ottaa yhteyttä.. mutta tuossa tapauksessa, että lähdet käyttämään yksityisetsivää, täytyy olla satavarma, että se toinen ilahtuu siitä, koska muuten voi käydä aika kiusalliseksi ja ahdistavaksi
Häiriintynyttä. Miksi terve ihminen stalkkaisi jotain ikivanhoja tuttujaan?