Kusetteko te oikeesti uimahallissa altaisiin?
Kommentit (13)
Joka kerta. Ei se pissa siellä kloorivedessä haittaa kun kloori hajottaa ne pissan molekyylit. Eli kusi muuttuu kloorissa neutraaliksi vedeksi.
Kerran olen vahingossa paskonut uimahallin altaaseen, mutta silloin olin flunssassa. Tuli kova yskänpuuska pitkässä altaassa ja viitisen ruokalusikkaa ripulia pääsi ulos. Onneksi uimapuku blokkasi tavaran sisälle ja lähinnä ulostenesteitä pääsi vain veteen. Ja kloori neutraloi myös ulostetta.
En tietenkään kuse. Käsittämätöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta. Ei se pissa siellä kloorivedessä haittaa kun kloori hajottaa ne pissan molekyylit. Eli kusi muuttuu kloorissa neutraaliksi vedeksi.
Kerran olen vahingossa paskonut uimahallin altaaseen, mutta silloin olin flunssassa. Tuli kova yskänpuuska pitkässä altaassa ja viitisen ruokalusikkaa ripulia pääsi ulos. Onneksi uimapuku blokkasi tavaran sisälle ja lähinnä ulostenesteitä pääsi vain veteen. Ja kloori neutraloi myös ulostetta.
Oletko nainen?
En ole tehnyt uimahallissa niin. Meressä olen sen joskus tehnyt kun uimapuvun kanssa on niin hankala käydä pusikossa kun se pitää riisua kokonaan.
Olen mies ja ei tulisi mieleenkään kusta sinne missä uin.Nämä jotka kusee on muutenkin vinksahtaneita.Ehkä vegaaneja puittenhalaajia.
Minä käyn joskus uimahallissa viisikin kertaa päivässä ihan vaan sen takia, että on niin ihanaa pissata altaaseen. Muutenkin merkkailen usein reviiriäni, eilenkin merkkasin naapurin uuden auton omakseni.
Mina kuse halli ku mina halu mina olla täälä kaveri kanssa ja runkata kun sexual hätätila olla iha pakko.
Sehän tuntuu ihanalta pissata uimahallin veteen. Kerrankin saa pissata "housuun" ja tuntea se lämpö reisillä.
hiihtoniilo22 kirjoitti:
Olen mies ja ei tulisi mieleenkään kusta sinne missä uin.Nämä jotka kusee on muutenkin vinksahtaneita.Ehkä vegaaneja puittenhalaajia.
Ole Niilo hiljaa siellä. Minä olen lihansyöjä persu, kannatan Trumpia ja kusen juuri sinne minne haluan.
Olen töissä uima-altaan vedenalaisen ikkunan takana ja tykkään katselle veteen virtsaajia.
Kusen siitä laidalta. Ensin vedän tietysti uimapuvun nilkkoihin.