Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusetteko te oikeesti uimahallissa altaisiin?

Vierailija
09.11.2016 |

Koska kaikkihan sitä tekevät.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen siitä laidalta. Ensin vedän tietysti uimapuvun nilkkoihin.

Vierailija
2/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Ei se pissa siellä kloorivedessä haittaa kun kloori hajottaa ne pissan molekyylit. Eli kusi muuttuu kloorissa neutraaliksi vedeksi.

Kerran olen vahingossa paskonut uimahallin altaaseen, mutta silloin olin flunssassa. Tuli kova yskänpuuska pitkässä altaassa ja viitisen ruokalusikkaa ripulia pääsi ulos. Onneksi uimapuku blokkasi tavaran sisälle ja lähinnä ulostenesteitä pääsi vain veteen. Ja kloori neutraloi myös ulostetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kuse. Käsittämätöntä touhua.

Vierailija
4/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta. Ei se pissa siellä kloorivedessä haittaa kun kloori hajottaa ne pissan molekyylit. Eli kusi muuttuu kloorissa neutraaliksi vedeksi.

Kerran olen vahingossa paskonut uimahallin altaaseen, mutta silloin olin flunssassa. Tuli kova yskänpuuska pitkässä altaassa ja viitisen ruokalusikkaa ripulia pääsi ulos. Onneksi uimapuku blokkasi tavaran sisälle ja lähinnä ulostenesteitä pääsi vain veteen. Ja kloori neutraloi myös ulostetta.

Oletko nainen?

Vierailija
5/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt uimahallissa niin. Meressä olen sen joskus tehnyt kun uimapuvun kanssa on niin hankala käydä pusikossa kun se pitää riisua kokonaan.

Vierailija
6/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ei tulisi mieleenkään kusta sinne missä uin.Nämä jotka kusee on muutenkin vinksahtaneita.Ehkä vegaaneja puittenhalaajia.

Vierailija
7/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joskus uimahallissa viisikin kertaa päivässä ihan vaan sen takia, että on niin ihanaa pissata altaaseen. Muutenkin merkkailen usein reviiriäni, eilenkin merkkasin naapurin uuden auton omakseni.

Vierailija
8/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina kuse halli ku mina halu mina olla täälä kaveri kanssa ja runkata kun sexual hätätila olla iha pakko.

Vierailija
9/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuntuu ihanalta pissata uimahallin veteen. Kerrankin saa pissata "housuun" ja tuntea se lämpö reisillä.

Vierailija
10/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiihtoniilo22 kirjoitti:

Olen mies ja ei tulisi mieleenkään kusta sinne missä uin.Nämä jotka kusee on muutenkin vinksahtaneita.Ehkä vegaaneja puittenhalaajia.

Ole Niilo hiljaa siellä. Minä olen lihansyöjä persu, kannatan Trumpia ja kusen juuri sinne minne haluan.

Vierailija
11/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi teitä kuslurkkeja!! :(

Vierailija
12/13 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä uima-altaan vedenalaisen ikkunan takana ja tykkään katselle veteen virtsaajia.

Vierailija
13/13 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?? :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi