Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet juuri nyt? Tajunnanvirtaa

Vierailija
09.11.2016 |

Mitä mielessäsi on ollut viime aikoina, tänään tai juuri nyt? Tuottakaa tajunnanvirtaa. Kertokaa mulle ajatuksistanne. Vastaillaan toisillemme, jos jotain tulee mieleen. Mä aloitan.

Itse mietin, miten paljon omaa ihoani olen elämäni aikana syönyt? Olen koko ikäni pureskellut sormiani. Voiko sen lihan määrän mitata kiloissa? Aika ällöttävää.

Katsoin myös dokumentin erään maan ihmisten elämästä tässä pari tuntia sitten. Olen viime aikoina katsonut paljon dokumentteja liittyen eri kulttuureihin, vammoihin, psykologiaan jne. Ihmiset ovat ihan hemmetin pelottavia. En ole koskaan luottanut ihmisiin ja elän sen asian kanssa, mutta tämä maailman ihmisten kärsimyksen määrä on jotain käsittämätöntä.

Lisäksi mun ihossa on varmasti jotain vikaa. Lapsesta asti olen kärsinyt paikoittain erittäin kuivasta ja erittäin kivuliaasti halkeilevasta ihosta, johon ei auta mikään. Nyt se on levinnyt päänahkaan ja multa putoilee hiuksia. Ei mua haittaa tämä ulkonäöllinen puoli, mutta ei kai tämä kipeä ihottuma voi olla ihan tervettä. En ole koskaan saanut mitään diagnoosia. Oireet on liian lieviä siihen, mutta kun jossain on aina jokin kipeä kohta. Ei kai se ole ihan normaalia. Oireet tulevat ja menevät. Kun iho parantuu, se kestää taas vaikka mitä, mutta joskus tavallinen käsisaippua aiheuttaa kivuliaan ihottuman.

Kaupassa mietin myös todella pitkään, minkä makuisia pipareita haluan. Sitten kotiin päästyäni en enää halunnutkaan mitään pipareita. Miksi näin käy?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus herkuista on houkuttelevampi kuin herkut itse. Jos tekee mieli herkkuja ja menen kauppaan ostamaan, niin en suunnittele etukäteen mitä ostan, koska ei olisi tarpeeksi houkuttelevaa mennä ostamaan jotain tiettyä herkkua, vaan se ajatus jostain toistaiseksi tuntemattomasta herkusta on kaikkein ihanin.

Mikä on se hetki, jona nautit herkusta eniten? Se kun se on suussasi ja pureskelet tai imeskelet sitä? Se hetki kun nielaiset? Ei, vaan se hetki vähän ennen kuin herkku menee suuhusi, olen jossain kuullut väitettävän. Olen joskus testannut että näinkö se menee. Se hetki kun herkku on suussa, ei ole mitenkään erityisen nautinnollinen. Aika surullista. Silloin olen iloisimmillani, kun muistan että minulla on vielä jäljellä jotain herkkuja tai kun teen päätöksen herkkujen ostamisesta. Mutta juuri se hetki, kun syön sitä. Ei kummoinen. Silti onnistun "huijaamaan" itseäni, että tulen varmasti nauttimaan siitä paljon, ja herkuttelen lisää ja lisää.

Tää on ihan totta!!

Vierailija
22/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihme otus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisuus synnyttää negatiivisuutta. Pissittää. 

zzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

Öikkelis.

Vierailija
24/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä oikeasti jo nukkua. Silmät eivät meinaa pysyä auki.

Olisi kai kuitenkin pitänyt tehdä se yksi etätehtävä. No olen huomenna reipas aamusta ja teen sen ennen iltavuoroa (kuitenkin se jää huomiseltakin)

Olinpa tehnyt hyvää kaura-omena-paistosta äsken, olikohan pitänyt santsata kumminkin..

Mistähän tuo ilmavaivakin nyt tuli. Kaura j hotkiminen!

Aikookohan se tyttö mennä huomennakaan kouluun. Vituttaa sen touhut jo. 

Se finnivoiden muuten piti googlata ja sen omegat- luontaistuote. Voi hitsi, kun en muistanut ja luin vaan lakitekstiä netistä. Vaikka oli kyllä ihan mielenkiintoista. Pitäisköhän aloittaa oikeustieteen opinnot=

Miksihän Poliisit sarjaa ei jo tule

Tuossa on ajatuksia noin kahden minuutin ajalta (en kellottanut,arvio)

Vierailija
25/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa olla näin hukassa ja avuton. Tämä ysksy on ollut aika itkuista. Tekisi mieli jäädä joskus kotiin ja unohtaa kaikki, mitä pitää tehdä. Voisi tehdä koko päivän kaikkea sellaista hauskaa, mitä ei ikinä tee. Tuntematta syyllisyyttä ja aikatauluja. Jos vaikka leipoisi, lukisi jotain kivaa. Haluaisin lukea Harry Potteria. Jos olisi sellainen kotona. Olisin sängyssä, peiton alla lukemassa. Toivoisin, että tulisi joku sellainen sairaus, jonka takia voisi olla pois töistä. Flunssassa on vaikea kehdata. Vaikka olisi kannattanut olla. Haluaisin joskus unohtaa hetkeksi kaiken. Kaikki repivät jatkuvasti, oma vika tietysti. Minulla on tosi ikävä olo juuri nyt. Taidan mennä suihkuun ja nukkumaan kohta. Ihanaa, että pääsee petiin. Mies nukkuu jo.

Vierailija
26/27 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiiihhaaaa, ou jee!!!!!!!!

Vierailija
27/27 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Pitäisi tehdä yksi esitys valmiiksi, mutta laiskottaa ihan älyttömästi. Taidanpa jatkaa siis aamua katsomalla telkkarista roskaa ja suunnitelemalla aloittamista hieman lisää.