Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta seksifantasiasi, sellainen, joka ei kestäisi herkempiä korvia tai muuten kummallinen

Vierailija
09.11.2016 |

Mitä sellaisia seksifantasioita teillä on, joita ette haluaisi paljastaa muille ihmisille? Tyyliin outoja ja erikoisia fantasioita tai sellaisia, joiden kohde tuntuu häveliäältä/sopimattomalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mikä mua vaivaa nykyään. Olen aiemmin kiinnostunut timmeistä miehistä, mutta viime aikoina olen alkanut haaveilla parrakkaista miehistä, joilla on "iskämaha" :(. Ei jestas, kun sellainen elämäntapa ei istu lainkaan omaan arvomaailmaan ja elintapoihin.

t. kaunis akateeminen nainen

Vierailija
2/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljasta. Kohteelle kerron sitten joskus jos...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mulla on vielä sellainenkin, että olen viime aikoina alkanut syttyä myös tatuoinneista :0. En voisi ottaa miestä, jolla on näkyviä tatointeja, mutta olen alkanut haaveilla, että mies on jotenkin "paha". Siis mitä mulle tapahtuu? Ei jeesus...

t. kaunis akateeminen nainen

Vierailija
4/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mut sidotaan siihen varta vasten suunniteltuun pöytään jalat kohti kattoa ja pillua paljaana. Suihkaus liukastetta ja usea kymmenen lihaksikasta ison kyrvän omaavaa miestä panee mua kerta toisensa jälkeen joka reikään siinä sidottuna ja räjäyttää lastinsa mun tiukkaan pilluun.

Vierailija
5/5 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nussia helnyciltä tajut kankaalle hänen miehensä katsellessa vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi