Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita tyky-päivään helmi-maaliskuulle

Vierailija
09.11.2016 |

Minulle napsahti töissä nakki suunnitella tyky-päivä. Firmamme sijaitsee Helsingissä ja osallistujia tykypäivään olisi 20. Budjettina 1200 euroa. Jokainen osallistuja omistaa omasta takaa Helsingin sisäisen kuukausikortin, joten matkakulut on 0 euroa, jos Helsingin sisäisellä lipulla pääsee.

Sitten siihen ongelmaan: pitäisi keksiä ohjelma: pari vanhempaa naista (ulkoisesti muistuttavat siiderivalaita) ovat ilmoittaneet, että eivät lähde mihinkään liikunnalliseen mukaan. Miehille ei taasen kelpaa mikään "lälly" ohjelma. 5 ihmistä ei halua saunomaan.

Kertokaa hyviä ideoita (ruokailu on ainoa, jonka itse keksin). Ajankohta on joko helmikuun vika viikko tai maaliskuun eka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman tyky- ja täkypäivät tiiminrakentamisineen ovat perseestä. Älkää suotta kiusatko ihmisiä.  Jos on aivan pakko tehdä jotakin, menkää johonkin keskiolutbaariin, juokaa nopeassa tahdissa viisi kaljaa per pää  (siiderivalaat voi ottaa siideriä) ja ruvetkaa sitten pelaamaan suoraanpuhumisleikkiä.

Vierailija
2/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

escape room ja syömään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ei mitään typeriä liikuntahommia, osa ei kuitenkaan halua osallistua. Alkoholia ei varmaan saa tyky-rahoihin liittää, joten se on maksettava itse.

Vierailija
4/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

escape room ja syömään

Tämä on hyvä. Jos on pakko jotain tehdä. 

Vierailija
5/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sellaisessa, jossa on saanut valita kolmesta. Laskettelu, lumikenkäkävely tai ei-liikunnallinen joku esitys. Kävin lumikenkäilemässä, joten en muista mikä se esitys oli. Mutta ei taida onnistua teillä tämä ja meitä oli kuitenkin yli sadan hengen porukka. 

Saisitteko tuolla rahalla jonkun varta vasten teille laitetun esityksen, esim. teatteriin? Tai menisikö venyttely kuitenkin liikunnasta, joillakin saleilla voi ostaa ryhmälle paketteja. Se sopis kyllä jos teette istumatyötä ja ei-liikunnallisillekin. Voit sopia, että venyttely ei olisi kovin haastavaa. 

Täällä ideoita: http://www.tykypaiva.net/tyky-paivan-ohjelma-ideoita/

Vierailija
6/6 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä: Joo, alkoholia ei saa ostaa. Tuo pakohuone voisi olla hyvä, mutta ongelma on se, että on vain aika lyhyt (noin tunnin) ja sitten siihen syöminen, niin ei se täytä mitenkään kuutta tuntia, jonka päivän pitäisi vähintään kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän